Kuka muistaa Cicciolinan,takavuosien pornotähden,joka vilautti rintaansa TV:ssä?Nauttii ihan kivaa eläkettä nykyään...

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...5269467064

Avainsanat: cicciolina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 14:04

Muistan kyllä.
Taisi vilauttaa Suomessakin eduskunnan lehterillä vartioinnista huolimatta?
Kunpa täälläkin alettaisiin maksaa pudonneille kansanedustajille vasta kuusikymppisinä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 14:48

Marraskuussa vasta täyttää 60 jolloin eläke alkaa josta!
Onhan nämä meidän Bendoliinot myös eräänlaisia Ciccioliinoja.
Talvella etupäästä seisovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 14:54

Kyllä muistuu mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 15:10

Muistuu mieleen ja hyvässä saumassa osasi vilautuksen tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 15:23

Kova oli kohu silloin...Nuoren tytön mieleen jäänyt lähinnä kirkuvan punainen huulipuna...Minusta hän oli lähinnä mauton...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 16:51

Muistan muistan.. kaikenlaisilla keinoilla sitä "eteenpäin" pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:00

Italian parlamenttiin taitaa mahtua kaikenlaisia edustajia tekemään kovaa duunia. Kansa ei näyttänyt olevan sielläkään kovin tyytyväistä nykymenoon; satuin viime viikolla Roomassa paikalle, jossa oli juuri alkamassa mielenosoitus talouskurimusta vastaan.

Kovasti näytti Berlusconi olevan otsikoissa ja uutisissa; hänen toiveensa "lähteä tästä paska maasta" ei näköjään vielä toteutunut. Tuleekohan vielä aika, jolloin äijälle annetaan vähän vauhtia maasta lähtöön;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:28

Muistan kyllä, aikansa kutakin. Muistaakseni kävi Suomessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 20:20

Muistan naikkosen kyllä ja ihme ja kumma kun yleensä pääsi, mutta hyvät on saavutukset hänellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 20:36

Liisa Kulhialle tuli vieraaksi itse Cicciolina Italiasta.Lissu ja Cicciolina lähtivät sitten hiihtelemään Lappiin tuntureille,jotta italiatarkin saa tilaisuuden ihailla komeita maisemia ja nauttia keväisestä auringosta. Liisa sivakoi ripeää vauhtia, eipä aikaakaan ja Cicciolina huolestui. Liisa Kulhia oli kadonnut jo horisontin taakse. Ilta alkoi jo hämärtää ja Cicciolina rupesi huutelemaan:
-Kulhia! Kulhia! Kulhiaaa!
Erään porokämpän pihalla syntyi heti liikettä, kun poromiehet repivät Lynxejänsä käyntiin ja huusivat kuorossa:
-Tulhaan! Tulhaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 00:38

Eipä nuo meidänkään "sopeutumiseläkeläiset" häpeä törkeitä etujaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:17

Niinhän ne kansanedustajat ja parlamenttiedustajat tekevät.
Ei korppi korpin silmään nokkase.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:29

Vaikea olla muistamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 20:00

Ainahan sitä on vilauttamalla päässyt pitkälle ja hyviin ansioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 06:42

Hämärästi muistan.