Seurasitko Ruotsin Victorian ja Danielin Suomen vierailua? Kovin ovat tiedotusvälineet siitä innolla kertoneet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 14:21

Pariin päivään ei uutisissa juuri muusta puhuttukaan joten pakosta tuli hiukan seurattua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 13:02

Eipä ole tullut seurattua, mutta Turussa ovat vielä katsomaankin piti eilen mennä, mutta alkoi tuo iän ikuinen vaivani joten en päässyt lähtemään..Ja tänään on taas ollut jo lapsia kylässä joten oli tämäkin päivä sopimaton..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:03

Seurasin eli näin uutisissa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:20

Uutispätkän näin, se riittää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:21

Uutisissa näin heidät. Mukavia, onnellisen oloisia ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 14:14

Turku on vähän kaukana eli en ole voinut seurata. Uutispätkissä näkyi kyllä otteita, ihan mukavia vieraita ilman muuta.
Mutta "joku" mokasi pahan kerran kun antoi lahjaksi suomenkielisen kirjansa.... toivottavasti sitä henkilöä ei vastaaviin tilaisuuksiin kutsuta.
Kirjan aihe sopimaton ja pitääkö nyt itseään mainostaa! Osaavat varmaan nauraa asialle vaikka ensin hämmästys oli suuri.

Lisätty: 21.09.2011 - 13:17

Kauhea moka tuo yhden "kansanedustajan" itsensä mainostaminen! Toivoa sopii ettei kukaan tuota ihmistä mihinkään parempiin tilaisuuksiin enää kutsu! Onneksi eivät suomea osaa mutta hirveä etikettivirhe kaikenkaikkiaan. Pariskunta osaa varmaan nauraa asialle keskenään. Toivottavasti torniolaiset osaavat käyttäytyä, onhan heillä Ruotsin malli lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 15:12

Uutisissa seurasin herkeämättä, olen heidän ikuinen faninsa, tai sanoisinko ihailijansa,
kun on näin vanha mummeli kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:26

En seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:42

En seurannut heidän Turun vierailuaan..uutisissa näin pienen pätkän heistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 16:06

Uutisista näin. Ovat niin hellyttävän onnellisia ! Toivottavasti heidän onnensa säilyy !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:15

EVVK!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 19:44

En ole, annan heidän vierailla kaikessa rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 06:41

En kovin ole seurannut, uutisista asian tiesin.