Oletko koskaan kuullut luotonlaajennuksesta? Tai maturiteettitransformaatiosta? Tai hospotipomiloista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 08:27

Hospotipomluijjaa, kakkara kurnauskis... en muista miten jatkuu..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 07:46

En ole koskaan kuullut...Ihan vieraita sanoja minulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:32

"hospotipomiloi " = voi herra siunaa ja varjele! (tai jotain vastaavaa...)
Meidän naapurissa asui Karjalaismummo, joka sanoi aina tuohon tapaan, kun jotain ihmetteli ja päivitteli.Olikin mukava mummeli ja eli vanhaksi ....Aina jaksoi ihmisten kanssa jutustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:47

Olisiko pitänyt kuulla, en ole koskaan kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:03

Onttopohja taitaa nyt kuulla jo maahisten ääniä. Hospoti, pospoti pomiloi nyt kaikessa rauhassa.
En ole kuullut kun sivulauseessa näitä sanoja, en tiedä tarkoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:05

hospotipomiloi=voi mahoton #%"&⌘⌧ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:29

Heh, heh..hospotia olen kuullut karjalan mummojen höpisevän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:41

Hospotipomiloi on tuttu lapsuudesta, mummulan sanastoa on. Muut onkin sitten täyttä hepreaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:13

Kaikki ovat samaa "höttöä" eli suomeksi sanottuna kansan silmään pissimistä:

Ymmärtääkseni ilman maturiteettitransformaatiota pankit eivät voi toimia. Pankit muuttavat lyhytaikaisia talletuksia pitkäaikaisiksi lainoiksi tai pitkäaikaisen talletuksen lyhyaikaiseksi lainaksi.

Kannattaa vilkaista seuraavat linkit, sieltä paljastuu miten rahatalous todella toimii. Varoitus: aineisto sisältää totuuksia, jotka voivat ahdistaa herkempiä lukijoita.

ebolakani.blogspot.com/2010/...ijaus.html
ebolakani.blogspot.com/2010/...sessa.html

Mielenkiintoinen linkki on myös: www.taloudenperusteet.com/ki...sa2/luku2/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:42

Eipä ole koskaan kuultu, mutta kun en tiedä niin ei myös tarvitse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 17:30

luotonlaajennus = uutta ISOMPAA luottokorttia liian ahtaaseen kukkaroon
maturiteettitransformaatio = mutisija teetti muutoksen
hospotipomiloi = mun nepalilaisen lemmikkihipon nimi

en oo tainnu kuulla....??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:38

Jopas on vaikeita sanoja. Tuskin osaan niitä edes lausua, saati että tietäisin mitä ne tarkoittavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 19:22

Ainoa mitä kuulen noita sanoja tavattuani, on aivoistani kuuluva kahiseva ääni. Johtunee hämmentyneiden älynystyröiden kiehnäämisestä toisiaan vasten.