Tässä sinulle malliksi Unelmien työehtosopimus.

Unelmien työehtosopimus

1) Tästä lähtien on kaikkinainen työ kielletty. Se, joka töitä tekee, erotetaan heti.

2) Työajan alkaminen on jokaisen vapaasti valittavissa, kuitenkaan ei kukaan ole oikeutettu tulemaan työpaikalleen ennen klo 08.00.Ennen varsinaista työajan alkamista tarjoillaan aamukahvit.

3) Minimipalkka on 200 € / päivä, sekä vapaa ruoka, olut ja tupakka. Kun henkilö on ollut palveluksessa vähintään kolme viikkoa, kuuluu hänen luontaisetuihinsa lisäksi vapaat matkat työpaikalle ja takaisin kotiin taksilla tai vaihtoehtoisesti vapaa autoetu (auto vapaasti valittavissa hintaluokassa 10 000 – 100 000 €).

4) Omalla kustannuksella hankittujen vaatteiden käyttö on ehdottomasti kielletty. Työnantaja kustantaa kuukausittain asianmukaisen vaatetuksen työntekijöille.

5) Työaikana on laulettava. Jos joku aloittaa laulun, on muiden siihen yhdyttävä.

6) Klo 11.00 – 13.00 on päivällistauko. Päivällinen voileipäpöytineen ja ruokaryyppyineen tarjoillaan jokaiselle. Jokaisen velvollisuus on syödä vähintään 5 ruokalajia.

7) Klo 09.00 – 10.00 sekä 14.00 – 15.00 on yleiset kahvitauot. Kahvitaukojen aikana huolehtii työpaikan johtaja yleisestä keskustelusta.

8 ) Kun joku nukahtaa työnsä ääreen, on hänen herättämisensä ehdottomasti kielletty. Poikkeuksena kotiinlähtö ja henkilökohtainen puhelu.

9) Päivällis- ja kahvitauon aikana on WC:n ja siivouskomeron käyttö kielletty, sitä varten on työaika olemassa.

10) Työaika päättyy klo 16.00. Johtajan velvollisuus on tällöin puristaa jokaisen kättä ja lausua kiitoksensa ankaran ja hyvin suoritetun työpäivän johdosta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 07:43

Ei sovi minun kuvioihi laisinkaan...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 07:28

Minulla tyssään kohtaan 5..en osaa laulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:00

Oloneuvokselle menneen talven lumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:38

Aika mukavalle päivälle tuo vaikuttaa ! Siihen voisi lisätä, että ole iloinen ja positiivinen jokaiselle :) Ei taitaisi olla edes vaikeaa, kun ja jos tuollaisessa " työssä" saisi päivänsä viettää....Onkohan tuossa viikonlopputyön vaaraa? Jos ei, niin haen kyllä paikkaa mitä pikimmin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:46

Tuollainenhan päivä olisi taivaallinen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:11

Olen jo unohtanut aikaa sitten työehtosopimukset, joten en nyt enään niillä itseäni rassaa.
En vapaalla ollessanikaan, sekä vapaaehtoityössäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:35

Ei kiehdo, olisko kopio k...laisten virkamiesten työsopimuksesta?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:38

Kohta vitoseen kaatuu minukin kohdallani tämä sopimus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:51

No mulle pasaa kyllä, otan paikan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:36

Tosiaan Unelmien työehtosopimus ja kohta 5 olisi lisäbonus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:40

Heh...melkein kuin omassa työpaikassani...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 19:19

Kenties seuraavassa elämässä allekirjoitan tuon sopimuksen.