Napsu-miähet!Omantunnonkysymys,olet visiitillä(ehkä uusi paikka)menet WCn,asioit...Jätätkö WC-istuimen ylös tai lasketko sen alas?

Lisätty: 19.09.2011 - 14:52

kannesta on kyse?

Avainsanat: wc-käyttäytyminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 17:14

En todellakaan sotke tai jätä vessaa huonompaan kuntoon kuin tullessani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 16:16

Kyllä lasken alas jos pytyllä istun, muuten "lorotan" kansi ylhäällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:48

Kyllä taitaa jäädä ainakin mieheltäni kansi ylös vaikka tuon renkaan laskee alas asioinnin jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:56

En ole mies, mutta ainakin poikaani olen koettanut muistuttaa, että lirautuksen päälle saa ja pitää laskea kannet alas. Mieheni onneksi tuon asian on jo aiemmin oppinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:04

Ensin ylös. Sitten asiointi ja rengas alas. Kansi viimeksi kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:48

Yhtä automaattinen toimenpide kannen lasku,kuin autossa turvavyön kiinnittäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 18:02

En ole mies, mutta lasken kannen alas ja joskus rutkutan kaverilleni, kun renkaatkin ovat ylhäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:34

Kyllä kansi ylhäällä kusasen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:21

Meillä suljetaan WC:n kansi jokaisen käytön jälkeen, joskus nuorin kissoistani putosi pari kertaa pyttyyn ja opimme kannen sulkemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 00:10

Siis tarkoitat varmaan, että kun käyn näyttämässä anakondalle wc-pyttyä?
No, kannattaa opetalla tämä vanha fraasi:
Allasi on pytty, takanasi nuppi, kun vedät nupista putoo paska kupista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 06:56

Riippuu millä asioilla ollaan käyty. Pienemmillä saattaa ylös jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 16:39

no tota noin kustessa sekä rengas että kansi on auki mikäli haluaa kusta pyttyyn.kusemisen jälkeen joskus panen renkaan kiinni ja kansi auki.kreikassa ei oo pyttyä joten ei tarvi kusta ku reikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 23:46

Kaikkien pyttyjen käyttäjien tiedoksi kerron, että on kaikenmaailman tartuntojen kannalta suositeltavaa, että kaksi suljetaan - ennenkuin vedetään.