Kiusaavatko teitä puhelinmyyjät ja lehdenmyyjät?Mitä teette kun soittelevat teille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 11:57

Alan puhumaan vierasta kieltä.
Ennen kyllä hiillyin lopulta totaalisesti, sillä homma repesi täysin hanskasta, kun suurin osa valehteli minun maksaneen jotain 720 euroa viime vuonna jostain olemattomasta ilmoituksesta ja kysyivät puolihuolimattomasti, muka viattomasti, että "Uusitaanko taas sama ilmoitus?" En ole maksanut koskaan senttiäkään "nettinäkyvyydestä", vaikka sellaista kivenkovaan väittäneitä soittajia oli ainakin sata, tai ehkä sama soittaja soitti monen huijarifirman nimissä useita kertoja.
Enirokin, jota olin luullut kunnialliseksi firmaksi, uhkaili käräjillä, kun kielsin ehdottomasti julkaisemasta yhtään mitään edes ilmaiseksi.
Yrityksellä ei ole näissä asioissa minkäänlaista oikeusturvaa, jos erehdyt lupaamaan, niin maksettava on.
Lehtikauppiaat ovat kesyä kauraa nähin huijareihin verrattuna.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 11:33

Ei kiusaa,uusin suoramarkkinointikiellon säännöllisesti.JOS soittelevat(sivat) lopetan lyhyeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 12:17

kiitän soitosta ja suljen puhelinyhteyden. hyvin harvoin erehtyvät soittelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 13:42

Mulla on suoramarkkinointikielto, joten tätä ongelmaa ei juurikaan ole. Voit paikallispuhelumaksulla pyytää kiellon kolmeksi vuodeksi kerrallaan numerosta 060013404.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:11

Eivät soittele. On markkinointikielto ja salainen puhelinnumero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:02

Soittavat mutta valitan kiirettä pyykkiä ruuanlaittoa ym...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:03

Eivät kiusaa, sillä en koskaan anna puhelinnumeroani mihinkään arvonta- tai tilausjuttuihin. Nimenkään perusteella eivät onneksi osaa numeroani etsiä, koska numerotiedoissa se johdattaa ison yrityksen numeroihin ja eri paikkakunnalle missä asun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:56

Lopetan puhelun heti jos jotain aletaan minulle kauppamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 18:17

Kiitän kohteliaasti heti alkuunsa ja lopetan puhelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:00

Kyllähän ne soittelevat, mutta pääsen hyvin nopeasti myyjistä eroon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:32

Kyllähän niitä soittoja tulee..Sanon suoraan..että en tilaa mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 17:36

mulla on suoramarkkinointi kielto. jos taasen tulee soitto numerosta jota en tunne - en edes vastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 23:39

Sanon selvällä suomenkielellä: kiitos ei.