Ostatteko netin kautta tuotteita postimyynneistä ja maksatteko ostoksenne verkkopankilla tai muulla?

En ole koskaan ostanut netin kautta mitään.Olen joko soittanut tai lähettänyt postitse tilauksen postimyyntifirmoille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 18:37

melkeen kaiki vaatteet kun ei omaan tyyliin lähempää mitään löydy, lasku tai postiennakolla, en luota sivustojen verkkopankkitoimitaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 11:22

Toisinaan,just odottelen ilmoitusta Matkahuollosta,sais hakea lähetyksen,tilaus netissä,maksu nettipankin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 12:05

Ostan vain matkoja, viimeisin osto tänään lento+hotellipaketti kahdelle henkilölle. Nuo ostot ovat toki eri kuin tavaran osto netistä, sellaista tuskin tulen koskaan tekemään.
Matkojen ostossa maksu suoraan pankkikortilla, luotolla maksaessa tulee 10,50e lisää hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 13:38

Matkoja lähinnä ja maksu verkkopankilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 14:30

Kaikki matkat tulee netin kautta hankittua ja sitten muutama hyväsi koettu palvelun tarjoava nettikauppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:44

Nytkin odotan yhtä pakettia EMP:ltä ( ostin pussilakaat ja kultaharkko pankit, vävylleni ja tyttärelleni tupaantuliaislahjaksi) maksan ennen tilausta niin voittaa hieman kuluissa...
Kyllä tulee käytetty melko useinkin, joko maksan ennakkoon tai postiennakolla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:06

Kyllä olen tilannut ja maksanut ostokset verkkopankin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:57

En osta postimyynnistä mitään, joskus 20 v takaperin jotain verhoja olen ostanut Hobby hallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 20:56

En ole piiiitkään aikaan ostanut mitään postimyynnistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:33

Ei ole postimyynistä tullut mitään tilattua..Ostan mielummin ostokset kaupoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:21

Joskus ostan postimyynnistä, maksan laskulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 15:41

Esim. imurin pölypussit on helppo tilata netistä ja maksaa samalla. Isoja maksuja epämääräisille myyjille en uskaltaisi tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 23:35

Olen, mutta vain luotettavista postimyynneistä. Toistaiseksi on pelannut hyvin.