Huomenta vaan napsulaisille!Onko napsujen puutarha työt tehty näin syksyn edetessä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 10:37

Kaikenlainen ahertelu puutarhassa jatkuu sitten vasta ensivuonna.
Nyt nautiskellaan syksyisestä luonnosta ja olemisesta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 09:30

Ei ole vielä kun puissa on lehdet, eilen haravoin 4 säkillistä lehtiä ja saa sitä puuhaa tehdä vielä monesti, kukkapenkeissä kukkii vielä kukat ja annan rauhassa kukkia, pakkasyö kun tulee niin leikkaan ne matalaksi silloin vasta, en jätä talven törröttäjiä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 09:40

huomenta pilvisen aamun. sentään +8 vielä lämmintä, mutta säätiedoitus lupasi termisen syksyn alkavaksi ensiviikolla.
tuuli riepottaa lehtiä puista, vaan myöhemmin pihatalkoot ajankohtaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 09:43

Terassilta yhden amppelikukan olen pannut poistoon, ei ole suurempaa puutarhaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 10:02

Osittain,vielä on perunoita ja porkkanoita maan povessa,sitten kääntöhommia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:01

Eipä ole tehty kun ei ole tarvis... kerrostalo elämää vietetään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:03

Ei ole puutarhaa, joten ei ole tehty mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:08

Meidän rivitalopuutarhamme teranssikukat (pelargoniat ym. ) ovat viellä senverran elinvoimaisia, että en ole raaskinut heittää niitä pois ja vaihtaa kanervia tilalle ruukkuihin. Haravointitöitäkään en ole aloitellut sillä pihapiuissamme on vielä lehtiä niin runsaasti odottamassa maahantuloaan, että se puuha olisi tässä vaiheessa syksyä hölmöläisten hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 13:25

no tota noin nyt ne lehdet vasta alkaa pudota puista. lehtitalkoot ovat vielä pääosin edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:15

Tehty on,paitsi lehdet vielä osittain haravoimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:41

Perunoita on vielä maassa ja tomaateja varsissa..Lehtien keräämisen aika alkaa olemaan,kun on suuria koivuja pihassa..Onneksi on keräävä leikkuri..niin ei tarvi haravoida..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:30

Katu on minun puutarhani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 23:24

Sataa. sataa ropisee... jos ties monettako päivää. Ei ole asiaa puutarhaan, vaikka miten mielisi talviteloille laittaakin.