Missä Puerto de la cruzissa on ruokakauppa sekä missä tupakkakauppa? Olemme lähdössä ekaa kertaa sinne lokakuussa. Vinkkejä?

Missä Puerto de la cruzissa on ruokakauppa sekä missä tupakkakauppa? Hotellimme on Palmeras Playa keskustan tuntumassa. Olemme lähdössä ekaa kertaa sinne lokakuussa. Vinkkejä? esim ostoksista, hintatasosta: paljonko maksaa esim olut ravintolassa/kaupassa, tupakka, ruoka ym ym. Mitä nähtävyyksiä olisi ehdottomasti mentävä katsomaan:)??

Lisätty: 22.09.2011 - 14:09

Millainen on Teneriffan lentokenttä, Reina Sofia, jos ostaisi evästä linja-automatkalle hotelliin ;)?

Avainsanat: kanarian saaret teneriffa palmeras playa puerto de la cruz espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2011 - 22:31

no tota noin nimittäin supermarketeista löytyy kaikkea tupakkaa ja kaljaa hedelmiä....
esim .martnezin ostokeskuksen alakerrassa on supermarket.samoin hyberdino supermarket on
kulman takana play palmerasista.
no misä käydä niin suosittelen la bamba karaokemesta linja-autoaseman vierustalla .meno alkaa vasta
11 jälkeen.
tupakka aski paikallista laatua maksaa about 50 senttiä.bissepurkki noin 40 senttiä

Kysyjän kommentti

selkee vastaus :) Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2011 - 17:55

translate.google.fi/translat..._Cruz.html

Centro Comercial Martianez: pyramidit Martianez Mall
Zirpsis profiilivalokuvastasi

2.5 ulos 5 tähteä Avuliaisuus
Zirpsis 362 arvostelua

Lasikaton rakennus muistuttaa pyramidia. Mall at itäpuolella kaupunkia, täällä voi ostaa vaatteita, kenkiä, kelloja ja koruja, ruokaa ja pakkaamaton leipää. On erittäin mukava teetä myyvästä lajikkeiden teetä ja teen kohteita, kahvila ja jäätelö baari ja tietenkin ruokakaupasta. Myös pieni linja-autoasema klo autotalli alla, jossa vapaa-hotellin bussit tulevat.

Mitä ostaa: Kun Kanariansaarilla, muistaa ostaa paikallisia Mojo kastikkeet (punainen ja vihreä) ja kämmen siirappia. Myös paikallinen rommi valmistettu Palm siirappia on erikoisuus ja hieno lahja kotiin.

Read more: translate.googleusercontent....z1YDoloHSg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 19:03

No tuota...Siellä on kauppoja joka kulmassa.Kannattaa käyttää pieniä puoteja, joita paikallisetkin käyttävät;niissä normi edulliset hinnat.Hintataso alhaisempi kuin Suomessa ainakin useimpien tarvikkeiden kohdalla.Oppaat neuvovat mielellään ja respan työntekijät myös.
Tupakkakauppaa en varsinaisesti muista, mutta ainakin Carkon aukiolla on ollut pikku koju, jossa hyvä valikoima.Samoin kaikissa marketeissa kai nykyisin.Itse, kun en polta, niin ei ole niin tullut merkille pantua.
Olen asunut teidän hotellissanne muutamaan kertaan ja ihan kiva se on.Lähellä kaikkea.

Loro Parque on näkemisen arvoinen; sen valkoinen tiikeri on upea.Ja tietysti kaikki muutkin eläimet.Enkä jättäisi kyllä Teidelläkään käymättä.Kasvitieteellinen puutarha on myös mahtava paikka.Jo merivesialtaat ovat näkemisen arvoiset.Kannattaa varata siellä oleskeluun kokonainen päivä.

Ruokapaikkoja on miljoonittain.Sellainen ravintola, joka on vaatimaton asultaan ja jopa roskainen lattialtaan, on taatusti hyvä.Ja jos vielä näet siellä paikallisia syömässä...Hintataso on edullinen ja kun syöjiä on ollut paljon, ei kukaan ehdi siivota lattioita :) Parhaimmat pikkuravintolat löytyy kauempaa meren rannasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 19:50

näkyy siellä Lidlikin olevan. supermarketeissa myydään myös savukkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 22:33

Katusoitteita en muista mutta tuskin voit olla törmäämättä alan liikkeisiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.09.2011 - 22:58

kauppoja on joka kulmassa, pikkukaupassa yleensä hiukan kovempi hinta niinkuin täällä kotimaassakin. kaikki on halvempaa kuin suomessa, mutta en muista paljonko oluesta piti maksaa vaikka käynnistä on alle vuosi :( kannattaa maistaa kanarialaisia ryppypottuja, kastikkeet tulevat automaattisesti ja siihen kun ottaa pihvin kaveriksi niin johan jaksaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 23:10

Niitähän löytyy joka kulman takaa..ja sisäänheittäjiä kauppojen edustalla..Ei ole mikään ongelma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 12:34

Kauppoja on siellä täällä ja ihan riittävästi. Iso market on Charcon aukion vasemmasta (mereltä katsottuna) jonkin matkaa mäkeä ylöspäin.

Charcon aukiolta lähtee kävelykatu kohden Jardinin hiekkarataa. Kävelykadun varressa on edullisin viina- ja tupakkakauppa.

Loro Parque papukaijapuisto on nähtävä. Läheltä hotellianne lähtee ilmainen "juna", joka vie ja tuo papukaijapuistoon. Koko päivä siellä menee kevyesti.

Teiden tulivuorella kannattaa myös käydä, jos ilmat sallii.

Onhan siellä paljon muitakin paikkoja, kuten kasvitieteellinen puutarha jne....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 14:16

Ihan rantakadulla en muista elintarvikekauppoja ollene, mutta Parcon aukiolla on ainakin yksi. Sisämaahan mentäessä niitä taisi olla useampia. Kyllä ne sieltä helposti löytyvät. Hauskaa matkaa! Haluaisin itsekin vielä kovasti päästä Puerto de La Cruziin, erityisesti karnevaaliaikaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:27

Kaikkea löytyy kaduilla kävellessä.