Laitetaanko pinoon tähän lauantaipäivään (ja omaan elämään) sopivat biisit?!

www.youtube.com/watch?v=8SYXLd2-4_k

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2011 - 16:14

Siis ei ole tosi! Tuutikki veit mun tän hetken lemppari kappaleeni! Vaikkei Erin mikään loistava äänen käyttäjä olekaan, on sanoituksensa NIIN mahtavia, että tykkään tästä "Popeda" kappaleesta hirmuisesti :)

Lisätty: 17.09.2011 - 16:19

PAPITILLE : Against the wind oli pikkutytön mielestä yksi maailman hienoimmista sarjoista TV:ssä ikinä.Ja on se vieläkin sitä :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2011 - 13:54

www.youtube.com/watch?v=Lbi2i0j0k9M
Olinkin tuossa perunan nostossa vilkaisin tänne .kyllä se mulle vaan passaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 14:33

Tämä video on mauton ja rivo, eikä sen katsominen sovi kenellekään.
www.youtube.com/watch?v=dpTUjwB25FM
Katso siis vain tämä: www.youtube.com/watch?v=b9W5lQNFb-M

Lisätty: 17.09.2011 - 14:39

Lisätään vielä annos modernia pop-musiikkia; www.youtube.com/watch?v=I4epcMKqSkM

Lisätty: 17.09.2011 - 23:34

Ja vielä yksi; www.youtube.com/watch?v=lQgl...r_embedded

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 15:48

www.youtube.com/watch?v=FlsB...ture=share

Minulle uusi tuttavuus jota kuuntelen juuri parhaillaan ja tykkään äänestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 16:09

www.youtube.com/watch?v=cARoaNcvT4U

Olin just kirjastossa muistelemassa Arto Melleriä,naapurin kundia toiselta puolelta katua,muttei Puukkobulevardin ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 17:50

Janne Tulkki - Sinisen taivaan sateenkaari

www.youtube.com/watch?v=65_I8yu7PS8

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 00:04

Kyllä Jaakko Teppo on parasta, virtuoosi sanaseppänä ?
www.youtube.com/watch?v=C9V2...re=related
www.youtube.com/watch?v=1qPl...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 08:43

Kyllä se minulle on nyt Surujen kitara, mutta annas olla kun joku viikko menee hyvin vaihdan sen
Anttilan keväthuumaan, vaikka on syksyinen vuodenaika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:45

Olin eilen 30-vuotis bileissä, jossa soi koko illan:
www.youtube.com/watch?v=y7Au6XiedTQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:25

Syysmasennusko lie riivaa. Ainoa mikä tulee mieleeni: minä virrestä viis veisaan.