Oletko nähnyt lento-onnettomuutta livenä?

Toisen maailmansodan paras potkurikone Mustang P51 päätti lentonsa väkijoukkoon.
www.huffingtonpost.com/2011/...67137.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2011 - 16:25

Kerran Mallorcalta tullessa laskutelineet eivät sitten laskeutuneetkaan alas...Kone oli joku Caravell jotain...Jäänyt niin huonosti pikkutytön mieleen...Pomppien sitten alas HKI-Vantaalle laskeuduttiin.Vain pieni käry koneeseen tulvi ja päästiin kaiketi aika vähällä...Paloautot meitä oli kentällä vastaanottamassa...Oli huimaa!

Kysyjän kommentti

Sinulla on käynyt tuuri, kun mahalasku onnistui hyvin.
Mahtoi olla koneessa hermostunut tunnelma?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2011 - 05:19

Olipa onnettomuus toikin.Ei uskoisi jos ei näkisi. En aiemmin ole nähnyt näin, saatika livenä.Paljon niitä tulee noille matkustaja koneillekkin. Just siellä Venäjälläkin meni jääkiekko joukkue.
Se on menoa eikä vaan meininkiä. Kappaleet lentää.Se oli hulppeetta kun laskeutu siihen jokeen.
Loppujen lopuksi kaikki aika hyvin.Siitä jonkin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 07:49

En ole livenä nähnyt ja toivottavasti sitä tilannetta ei eteen edes tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 07:50

No eipä ole tullut kohdalleni, kiitos siitä tuurista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 08:01

Perjantaina huitsin Nevadassa tuo on tapahtunut. Suomessa ottavat jo 70 lupakirjan pois. Sitä se tekee kun 74 vuotiaat taitolentäjät menee taivaalle 3 voltti oli jo turmioksi.
TV-stä näin livenä toisen WTC-tornin koneen osuman muistaakseni.

Tuokin on jäänyt suutariksi: www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...tin-kanssa

Lisätty: 17.09.2011 - 20:06

www.youtube.com/watch?v=d-09...verified=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 11:37

Onneksi en moista nähnyt ole saati ollut kyydissäkään...
Enkä todella toivo kenenkään moista näkevänkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 11:44

eipä onneksi ole kohdalle sattunut. uutisissa siitä tuli myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 12:52

Onhan siinä ollut rytäkkää kerrakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 13:39

Onneksi en ole nähnyt,enkä kokenutkaan tähän päivään mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 23:22

En ole onneksi nähnyt livenä..Kauppareisulla säikähdin,kun lentokone lensi alhaalla..että mitä ihmettä nyt..oli vain lentonäytökset..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.09.2011 - 23:33

en ole nähnyt enkä kyllä haluakkaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:35

En ole livenä nähnyt ja toivottavasti en koskaan näekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 08:28

Yhtään ainoa konetta ei ole ilmaan jäänyt. Onnettomuudet on ikäviä tapauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:14

En ole - eikä väliä. Maaonnettomuudetkin ovat liian järkyttäviä, sellaiseen olen osunut kohdalle heti tapahtuneen jälkeen.