Mikä mahtaa pettä,kun ei saada syntisiä tuomiolle.

Minä olen luullut että on varmoja menetelmiä rikosen selvittämiseksi.Mutta aina useampi tappo, murha,tahtoo jäädä selvittämättä.Mikä niillä menee pieleen.Ne luottaa pelkään teoriaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 12:44

Suomessa on rikosten selviämisprosentti aika korkea. Rikoksista kuuluu saada rangaistus maan päällä, ja onneksi usein niin tapahtuukin. Muita tuomioistumia ei ole.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 23:23

Kyllä ne syntiset joskus kiinni saadaan , jos ovat jättäneet hiuksenkin rikospaikalle.
Suomessa henkirikosten selvitysprosentti on kuitenkin maailman suurimpia. Ehkä siksi, että tekijät ovat ainakin ennen olleet kotimaisia ja useimmiten hyvinkin läheltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 07:07

Asioita tehdään nykyään paljon vain "sinne päin" Entisajan loistosta on yhteiskunnassamme vain kulissit jäljellä. Siinä minusta suurin syy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 07:45

Mikään ei ole 100 %:sen varmaa, ei edes rikosten selvittely, mutta kyllä aika hyvällä prosentilla Suomessa rikoksia selvitellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 07:59

Hupsis! On aikoihin eletty monessa asiassa Suomessakin.
Mitä isompi porho sen pienempi tuomio.
Mutta jos on olemassa se viimeinen tuomio, jonka Raamattu kertoo tulevan,
niin oikeus toteutuu vihdoinkin silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 11:36

Usein on jotta nuo suuret herrat kun jotain petosta tekee niin tuomiolle noita ei saada...
Mutta joku kun nälkäänsä varastaa niin johan tuomio pukkaa päälle...
Näin taitaa mennä Suomessa kuin muuallakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 12:57

Kyllähän poliisit taitavia ovat ja joskus hyvinkin ohuilla johtolangoilla löytävät etsimänsä. Mutta aina ei voi onnistua. Tuomioista ja niiden oikeudenmukaisuudesta voikin sitten jo ollamontaa eri mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 16:29

Suomen laissa niin monta porsaanreikää, että taitavat lakimiehet saavat jos minkälaiset syylliset puhuttua jonkun lakipykälän varjolla kuiville...Ja kun se rosmokin on ihminen, niin eihän sitä oikein kovasti saa kiusata.Taputella vaan päähän ja alkaa samantien sopeuttaa "takaisin normaaliin elämään" ,ettei raukka syrjäydy tai saa traumaa.Niih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 10:25

Oikeuskäytäntö ei kovinkaan usein vastaa ihmisten oikeudenmukaisuus käsitystä.

Reikä reiän keskelläkö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 18:38

Kuinkahan paljon rikollisia, varsinkin "vaarallisia" porskuttaa keskuudessamme?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:02

Ne määrärahat. Ei ole niitä eikä resusseja hoitaa asioita.