Mitäs mieltä Annelista?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...lrnrntässä tehdään mielestäni kärpäsestä härkänen!rnrnVarkaus ja petos uupuu...rnNyt insestit ym...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 17:57

jopas jotakin, lapsen hyväksikäyttöä ja vaikka mitä.
lehdet kirjoittelee saadakseen myyntiä.
katsotaan ajan kuluessa mikä totta ja mikä kuvitelmaa.
www.iltalehti.fi/etusivu/

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!!

Odotellaas mites tääkin homma menee päätökseen...
Kovaksi keitettyhän tuo nainen on!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 17:28

Enpä tiedä, mutta jospa totuus tulee julki tutkimusten jälkeen. Muuten sitä mieltä, että siinä naisessa voi olla mitä vain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 17:32

Tuo linkki ei toiminut, en tiedä mitä siinä on. Mutta katsoin uuutisia ja siinä oli pidätetty raiskausepäilystä.
Koko juttu kaiken kaikkea jokseenkin hämärä oli se tää tai vanha .
Kun ei millään selkene . Olis hyvä kun selviäis. Mutta sittenkään ei tiedä pitääkö mikään paikkaansa. Ikävää jos kaikki olisikin aiheetonta.
Itse en usko kyllä niin.Täysin mysteeri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 17:34

Iltalehden sivua ei löydy, sanoo linkkisi!
Kyllä Suomen oikeuslaitos on varisainen pelle tässä jutussa kaikkine Seppoineen.
Suhteen aikana tuli kuitenkin todistetuksi, ettei Seppo ainakaan ole impotentti, Auer paljastaa Satakunnan Kansalle. Raiskasiko mahdollisesti "Supon"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 18:03

Linkki ei aukene ainakaan minulle, mutta kuulin uutisista tästä jutusta....Sanotaan näin, että mielestäni tämä nainen kykenee AIVAN mihin tahansa.Ja uskon hänen myös olevan miehensä surmaaja....Mutta minäpä en asiaa tutki, enkä siksi hutkikaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 18:09

Hän on varmaan tosi pimeä päästään, telkussa näin kun häntä kuvattiin siellä oikeussalissa, hymyili ja oli omahyväisen näköinen nainen vaikka miehensä tappoi, johonkin laitokseen hänet pitäisi sulkea loppuelämäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 18:19

Uskaltaisin sanoa, että siinä naisessa kyllä on jotain "mätää". Mutta jos taas pääsee vapaaksi niin saa hyvät rahat valtiolta. Mikä oikeuslaitoksessa nykyään oikein mättää, kun tuomiot muuttuu laidasta toiseen ?

Lisätty: 16.09.2011 - 23:56

TS: Perhekerho yhdistää Auerin ja toisen rikosepäillyn Turun Sanomat.
www.iltasanomat.fi/kotimaa/t...06533.html
Perhekerho on lapsiperheille suunnattu sivusta, jolla jaetaan pääasiassa askartelu- ja leivontavinkkejä. Apu-lehden mukaan sivuston kävijämäärät ovat romahtaneet.
www.perhekerho.net/ ©Auer Media 2004-2011
www.auermedia.fi/

Lisätty: 17.09.2011 - 00:45

"kova paljastus auerin seurustelusta"
www.iltasanomat.fi/kotimaa/s...=tf-promo1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 18:52

Linkki ei auennut, mutta uutisissahan tuosta oli juttua. Vanha kansa sanoo, että ei savua ilman tulta, ja tässä tapauksessa olen samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 19:58

Linkki ei auennut, mutta tiedän mistä puhut. Olen sanaton ja tyrmistynyt. En minä Annelista ihan tätä odottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 22:15

Mä olen pudonnut kärryiltä jo ajat sitten. En tiedä enää, että onko kyseessä varma syyllinen ilman todisteita vai kulissien takainen harmistus Porin poliisissa, koska juttu näyttää jäävän avoimeksi.

Lisätty: 17.09.2011 - 19:13

Olen ollut kokoajan jotenkin Auerin puolella tässä jutussa, mutta... nyt ensikertaa vakavasti harkitsen puolenvaihtoa. En jaksa uskoa lasten keksineen moisia juttuja??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:29

Johan taas pomppas syytteet,missä vaiheessa kehiin ilmestyy "valepervo";odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 08:09

Kyllä on kovaksi keitetty nainen ja pirun viisas, jos jutut paljastuukin todeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 13:06

Jos tuo nyt väitetty asia on hänestä totta, niin sitten lyön jo pääni pantiksi, että hän se tappoi miehensäkin. Jospa mies oli jotenkin päässyt perille Annelin touhuista ja siksi pääsi hengestään. Hiljattain, kun TV:ssäAnnelia haastateltiin,antoi kyllä ihan erilaisen kuvan itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 13:33

Kyllä iski uutiset vasten kasvoja ,kun kuulin tästä uutisista eilen .Kyllä se on kovapintainen nainen jos ensin tappoi oman miehensä ja sitten vielä hyväksikäyttänyt lapsiaan.Pitkän tuomion saa jos väitteet osauttautuu todeksi.Jos näin on niin kovapintainen ja psykopaatti Anneli on.Sain 45 min ohjelmasta hänestä ihan toisenlaisen käsityksen ja kuvan,kun katsoin ohjelman.Ihan kamala tapaus,ei voi muuta sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 09:13

En ole enää jaksanut seurata tuota juttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.09.2011 - 18:04

on tämä juttu sen opettanut että kanattaa heitellä niitä kiviä vasta kun on tullut edes jostain oikea tuomio, eiköhän ainakin jotain pysäköintivirheitä löydy menneisyydestä ;), karmeaa jos nämä uudet syytökset pitävät paikkansa, silloinhan se miesystävä on varmasti myös miehen murhaaja ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 18:21

En ole kuin lööpit lukenut ja kyllä sai ihoni nousemaan kananlihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:36

Usch...! Inhottaa todella. Psykopaatin toimintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:59

Olen alusta asti ollut sitä mieltä ettei hänellä ole puhtaita jauhoja pussissaan. Esille tulleet asiat ovat todella järisyttäviä - ja vahvistaa epäilyksiäni jauhojen puhtaudesta.