Jussi Halla-aho erotettiin Perussuomalaisten eduskuntaryhmästä kahden viikon määräajaksi eilisten Kreikka-kommenttiensa vuoksi.Oli

päätös mielestäsi oikein?

Avainsanat: halla-aho

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 18:50

Ei kai voi kansan valitsemaa töistä kieltää eduskunnassa. Palkka juoksee senkun, uusia jippoja kehittelee.
Veikko Vennamonkin kannattivat talosta ulos muiden puolueiden toimesta mutta leuka näkyi käyneen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 16:55

Enempikin olis oikein.

Lähteet:
oma knuppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 19:56

Kumma juttu,että Soini reagoi noinkin voimakkaasti tuon Halla-Ahon puheisiin, kun antaa tämän yhden puolueensa edustajan tehdä melkein mitä vaan.Pikku puhuttelu hänelle ja sillä selvä...Tasan ei käy....?
Kaikki, jotka mokaavat duunissaan kunnolla, joutuvat tekemisistään vastuuseen / saavat ehkäpä loparit...Miksi ei nuo eduskunnassa olevat? Minun mielestäni selitys " kansa on ne sinne valinnut " ei riitä syyksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:30

Toden totta oikein oli, ja jos jatkuu niin ulos ovesta kokonaan enää takaisin pääsemättä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:30

Sai ansionsa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:35

Ihan oikein, sai ansionsa mukaan. Pitäis vähän katsoa mitä tuonne facebookiin kirjoittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:46

Sitä saa mitä tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 23:43

Politiikassa on pelisäännöt, vaikka sitä on joskus vaikea uskoa.
Tuollaiset puheet pitäisi jättää eduskunnan käytäväkeskusteluihin, että muutkin voisivat olla samaa mieltä.
Jos facebookissa painaa tuolle "tykkää", niin se on poliittinen itsemurha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:52

Pitäisi ajatella mitä kirjoittelee, ettei kirjoita mitä ajattelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:21

En kommentoi, =D