Onko sulla ollut joku seuraavista krapuloista?

Hannu ja Kerttu krapula:
Aamulla voit kätevästi suunnistaa vessaan yöllä oksentamaasi vanaa
seuraten.

Tuhkimokänni:
Tulet kotiin ilman toista kenkää.

Lumikkikrapula:
Heräät aamulla seitsemän miehen kanssa.

Punahilkkakrapula:
Heräät isoäidin kanssa samasta vuoteesta.

Ruususkänni:
Sammut sadaksi vuodeksi.

Keisarin uudet vaatteet-krapula:
Heräät aamulla alasti kadulta.

Pieni merenneito-känni:
Jalat eivät irtoa toisistaan ja haisevat silakalle.

Ruma ankanpoikanen-krapula:
Aamulla on vierellä väärät munat.

Nalle Puh-krapula:
Aamukankeudessa et saa sormia varpaisiin ja hampaissasi on paksu venyvä plakki kuin olisit pessyt ne hunajalla.

Roope Ankka-krapula:
Olet hommannut ilman housuja ison kasan rahaa.

Iso Paha Susi-krapula:
Henkesi haisee niin pahalle, että puhaltamalla kaataisit ladon.

Mikki Hiiri-krapula:
Korvasi on turvonneet palloiksi, käsissäsi on valkoiset hansikkaat, mutta frakista ei ole tietoakaan.

Kristoffer Kolumbus-känni:
Et tiedä minne olet matkalla, eikä sinulla ole perillä hajuakaan missä olet, mutta koko reissu menee valtion piikkiin.

Muumi-krapula:
Aamulla olet kalpea ja turvoksissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 13:19

useissa alan tutkimuksissa on selvitetty, että :

krapula on (useimmiten) persaukisten amatöörien vaiva ...

siispä minulla ei tosiaankaan ole aiheesta kokemuksia (muistaakseni)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 11:40

.... ei mikään niistä ole kohdalle vielä ainakaan sattunut, vaan koskaan ei tiedä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 11:42

Nuo ovat melkein kaikki naisille.
Jos joku pitää valita, niin tuo "Iso Paha Susi-krapula", kun on edustettu viimeisen päälle ja syöty runsaasti valkosipulipitoista ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 12:21

No toi viimeksi mainittu kuulostaa tutuimmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 14:31

Vielähän tuossa olisi työmaata, kun kaikki kokematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 14:51

Täytyy tunnustaa että tämän 60 v.n aikana ei tiettäväti minulla oman tietonoi mukaan ole ollut krapulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:04

Ei ole yhtäkään koskaan ollut noista valinnoista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:44

On tainnut joskus kauan sitten olla tuollainen Muumijuttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:46

Listalta puuttuu MANDOLIINI-krapula ;-).En puhu syvällä rintaäänellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:57

Hyvä PateT ettet kirjoittanut luettavaksi tuota mandoliinijuttua.

Saattaisi olla tuo viimeinen vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 17:16

Tuo muumikrapula taitaa olla jostain aikojen takaa aika tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 17:34

Ei ole mikään osunut minun kohdalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:03

Joskus on varmaan ollut tuo "Muumi-krapula"...Tosin ilman viinan pisaraakaan...Kun on keskellä pahinta heinänuha aikaa ja unohtanut illalla ottaa allergialääkkeet...Fiilis on juuri tuollainen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:20

Kyllä sitä joskus on herännyt "kissan pissin" maku suussa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:43

Muumin puolelle menee, mutta olen minä kerran tullut kotia ilman kenkiä. Ei ole krapulaa ollut kyllä valovuosiin. En edes muista milloin viimeksi. On aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:10

Ei mikään noista, ainoastaan saunakrapula.