Taas pääsi Suomi maailmankartalle? Onko tämä mielestäsi meille hyvää mainosta?

Lisätty: 15.09.2011 - 10:28

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....nissa-asti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 18:12

Vasta Hakkarainen nousi otsikoihin ulkomaita myöten ja nyt sitten Halla-Aho. Huonoa mainosta, oikein huonoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 11:02

Kuulin eilen päivällä uutisissa tästä "lausunnosta" ja ajattelin Hullu-Halla-aho,katsotaan toimiiko Soinin ryhmä siis PERSUT §#¶‱‡☁☂Loukkaavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 11:12

Kyllä nyt kelpaa. Halla-ahon uutinen on saanut yllättäen tilaa myös taiwanilaiselta Taiwan News -verkkosivulta ja intialaiselta India Times -sivustolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 12:45

Pääasia että puhutaan, se on mainosta oikean asian puolesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 13:17

Kyllä taitaa Soinillekin jo tulla harmaita hiuksia tämän herran vuoksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 13:28

kun maas on halla ja järki jäässä .....

vai mites senyt sitten menikään laulu tästä heimokunnasta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:02

Puhui niin läpiä päähän, ei ihme että Soinikin suuttui...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:17

Ihme mies. Puhuu mitä mieleen tulee ja joutuu roviolle. Hallaa on ,kun kesken kasvukauden maanpinnassa lämpö laskee pakkasenpuolelle. Tässä tuppaa käymään niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:48

No mikäs se sitten auttaisi saamaan kreikkalaiset järkiinsä?? Rumasti sanottu tietenkin Halla-aholta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:52

On siinä laumassa Soinilla paimentamista. Taitaa olla niin, että vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:11

Kyllä hävettää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:15

Päästelee suustaan sammakoita :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:49

Ihan kaikkia ajatuksia ei tarvitse sanoiksi pukea. Taitaa vähän nolottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 09:11

Ei tuo uutinen kovin maailmaa mullistava ole, toki kansanedustaja voisi käyttää harkitummin sanoja. Ei kiinnosta mitä Taiwanissa asiasta ajatellaan, aasialaiset saavat hoitaa omat asiansa mallilleen ensin.
Tuo on vain osoitus siitä miten viestit kulkee, joudutaanhan mekin lukemaan mitättömiä uutisia Aasiasta ja ympäri maailmaa tyyliin " vene kaatu Thaimaassa, kaksi hukkui". Tuskin ne siellä yhtä mitättömiä juttuja joutuu lukemaan Euroopasta. Ei tuo asia vaikuta Suomen maineeseen millään lailla, se unohtuu pian, tulee uusia uutisia. Soinilla ei toki ole helppoa.
Asiassa on totta toinen puoli, sen titeävät ainakin kreikkalaiset, pitkään aikaa ei siinä maassa ole ollut järjestyksestä tietoakaan, politikot huseeraan miten tahansa ja kansa siunaa asiat. Bryssel maksaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:08

Konstit on monet jne. On Suomi päässyt maailmankartalle huomoimmilakin jutuilla ja henkilöillä.