Mistä saisin helpon keittokirjan josta voisin kokeilla tehdä uusia ruokia?

Entä vastaavasti täältä netistä,olisi kiva oppia kokkaamaan jotain uutta,mitä ei ennen ole koskaan kokeillut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 11:40

Täältä löydät alkuun sulle sopivia ohjeita. Muista, että kannattaa kokeilla erilaisia vaihtoehtoja ja makuja rohkeasti. www.atria.fi/ruokaohjeet/Siv...fault.aspx

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 07:06

käyhän vaikkapa kirjastossa tutustumassa keittokirjoihin.
netistä löytyy pilvin pimein ruokajuttusivustoja, pari esim. tässä:
kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/
www.martat.fi/neuvot_arkeen/.../reseptit/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 09:27

Kirjastosta ja kirppikseltäkin löytää hyviä ohjeita. Minulla itselläni kouluajoilta jääneitä ja mummolta vanhoja ruokakirjoja . Välillä haen kovasti niistäkin ohjeita, Ovat tarpeellisia ja hyviä.
Täällä tietsikalla on hyviä myös paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 09:39

Kirjakaupasta tietenkin mutta myös kirjastossa on niitä, siellä voi käydä tutustumassa. Mikäli ei yhtään keittokirjaa ole itsellä, on kyllä syytä hankkia. Kotiruoka on ainakin yksi hyvä peruskeittokirja. Netistä löytyvät ohjeet ovat mielestäni nykyään liiaksi tuotteita mainostavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:19

Kirpputoreilla pullollaan keittokirjoja..
Netistä löydät jos mistä hyviä reseptejä, esim. hellapoliisi.fi on hyvä, siinä jopa viikon ruoka menyy jota voi myös kurkkailla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:25

Käväisepä kirjastossa, siellä niitä on hyllymetreittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 13:14

Kirjasto, kirjakauppa. kirpputorit, siinäpä alkuun paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:41

Netistä löytyy kaikki tarpeelliset ohjeet käyttämällä ruokalajin nimeä googlen hakusanana.

Muuten hankalampi juttu. Edullisin on lainata kirjastosta muutama kirja ja valita niistä mieluisin. Sitten vasta ostopuuhiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:07

Kirjastoon mars :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:51

Huutonetissä on edullisia keittokirjoja, vilkaisepas sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 08:16

Netistä googlettamalla löytyy ohjeita joka lähtöön. Edullisia kirjoja löydät kirpparilta ja kirjastossa niitä on yllin kyllin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:02

Käyhän vilkaisemassa Napsun osiota: ruoka ja juoma. Melkein joka päivä täällä kysellään ruokien perään. Sieltä löydät varmasti jotain helppoa ja maukasta valmistettavaa.