Onko kukaan napsulainen saanut koskaan täällä negatiivista palautetta vastauksista tai kysymyksistä ja omista mielipiteistään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:17

Kysy vaikka kuinka paljon ja millaista. Mutta ne ovat anteeksi annetut ja sovitut suurimmalta osalta.
Katsos kun olemme eri imisiä ja ajattelemme eri tavoin, joku voi ottaa senkin loukkauksena.
Ja kun minäkin paljon naputan, niin voi joskus piruilun lintu lentää olalle ja sanoa, että kirjoitappa nyt
niin, kun se äskeinen ei ollut oikein mieleesi.
Tämä siis vain kohdaltani, toisilla voi olla puhtaat paperit.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 07:02

Meitä on joukossa monen moista. Toinen tykköää äidistä toinen tyttärestä.Samassa veneessä seilaamme ,kuiteskii.Toiset on sitä mieltä ja toiset toista, mutta rääpiähän täällä ei saa kenellekkään.
Huomioimalla muutkin, tämä pelaa oikein hyvin.

Lisätty: 13.09.2011 - 13:48

Mää en täällä muuten olisikaan, muttaNapsut mahottoman avoimii ja kilttei toisilleen.Tää on parasta ja paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:43

Tottakai palautetta on tullut ja sehän johtuu yksinomaan siitä, että täällä on muutamia omanarvontunteviatärppästikkeleitä....vaan eläköön kukin rauhassa omine mielipiteineen. Pari kertaa olen tosissani aikonut lopettaa koska joku on loukannut aika raskaastikin, mutta olen sitten viisaana ajatellut asiaa ammatillisin silmin...sen jälkeen olen vain hymähtänyt muutamille mielipiteille.

Lisätty: 13.09.2011 - 07:44

Ps. Valitettavasti huomaan itsekin olevani piikikäs joskus, sorry vaan. Kapinahenkeä..ilmeisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:41

Palautetta saa tulla ja hyvä, että olemme erilaisia. Jokaisella saa ja pitääkin olla oma mielipiteensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:04

jollakin saattaa olla huono päivä ja vastauksessa saattaa olla jotain kysyjää loukkaavaa. mutta ei kannata välittää, olankohautuksella siitä selviää.
jos oikein härskiksi joku heittäytyy, voi " itkeä ylläpidon olkaa vasten", ylläpito voi laittaa viisastelijan aisoihin tai ainakin tökkäistä.
mutta me ihmiset ollaan erilaisia ja erilaisia mielipiteitä on. jos lueskelee napsun sääntöjä, siellähän kehotetaan kohteliaisuuteen.
onhan olemassa "ruokottomien vastausten sivustoja" napsuhan on tosi siisti ja kiva sivusto. thanks ylläpidolle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:12

Mielipiteitä on yhtä paljon kuin esittäjiäkin, toisilla tyyli on räväkämpi kuin toisilla, se hyväksyttäneen. Kunhan ei mennä asiattomuuksiin ja räävittömyyksiin ja sellaiseen en ole Napsussa törmännyt kuin kerran, ei osunut omalle kohdalle, mutta sen verran rumaa tekstiä, että laitoin ylläpidolle viestin ja teksti poistettiin oitis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:44

Ollako vaiko eikö olla. Siinäpä vasta pulma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:55

Enpäs nyt muista, jokaisella oma mielipide joten sanoa saa, sananvapautta...
Mutta kumminkin Napsulaiset ovat erittäin kilttejä verrattuna muihin keskusteluihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:57

Kyllä olen jo saanut, vaikka aika uusi ja laiska napsuttelija olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 12:28

Negatiivista palautetta on tullut,kaverina olo on poistettu,vastauksia poistettu yms.yms. mutta "se on elämää,ei sen enempää".
"Kaiken kestän ja kärsin",enkä moisen takia työnnä päätäni kaasu-uuniin ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 18:59

Kysy vaan, kuinkamonta kertaa. Negatiivista palautetta on tullut kysymyksistä, vastauksista, pisteiden keräämisestä, kuvien puutteesta, profiilikuvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:07

Kyllä on tullut..mutta ei niistä kannata hermostua..kun on vain napsusta kysymys..Jäävät hyvin äkkkiä unholaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 11:35

Enpä kyllä moista muista. Joskus vähän kaipaisin sitä negatiivistäkin palautetta. Mulle saa sitä antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:52

Kyllä on tullut, mutta en ole herkkä nahkainen, otan kaiken vastaan.