Huomenta...Tässä virtuaalikahvit ja voileivät teille tarjoan tänäaamuna....kun ahkerana ja virkeänä heräsin päivän hommiin....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 10:41

Kiitos, kiitos. Maistuipas tänäkin aamulla reilun kaupan kahvi makoisalle (Classic REKO).

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:28

Taidat o toiset kaffeet tarjota minullekin tänä aamuna. Ensimmäinen kysymys oli myös aikaiselta
aamulta, vai oliko ne ilam kaffeeta.
Katsoppa, että siellä pöönä purkissa riittää pöönät, väki kun heräilee kahvillesi.
Hyvää oli kahvi, ei sumppia, eikä korviketta. Kiitos tarjoilusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 06:50

Kiitos kahvista, hyvää oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 06:58

Nyt menen kahville.Kiitti kutsusta ja hyvä oli palvelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:54

Taidanpa keittää jo toiset aamusumpit tälle aamulle ja kiitos sinulle myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:35

Kiitokset ja mukavaa syksyistä päivää napsulaisille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:51

Kiitokset, lähdenkin tästä sitten vielä ihan aidolle kahvitauolle, rupesi niin kahvihammasta kolottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:39

Kiitos vaan, nyt on vatsa tyytyväinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:02

Voi kiitos kiitos, tämänhän nyt oli ihan liikaa...mutta hyvältä maistuikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:19

Kiitos..päivällä vasta nautin tarjomasi voileivän ja kahvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:49

Kiitos, hyvälle maistuivat.