uika moni teistä on innokas karavaarani ja kierteli tänäkesänä matkailuautollaan pitkin suomea tai ulkomaita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 08:31

Kerran olen ollut karavaanari. Kaverillani oli vaunu, jossa yövyimme pari yötä. Mulle riitti karavaanareiden hillitön ryyppääminen :(

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:35

Matkailuvaunu puuttui, auto ja ratti, sekä ratinvääntäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:48

Ei ole välineitä tuohon harrastukseen, enkä ole innostunut matkailuautosta, vauhti on liian hidas minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:44

Voitais vaikka kulkeakkin kuka sitä tietäis. Nyt on oma koti pitänyt kiinni ja kisulit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:50

kerran taannoin kesällä lainasimme veljeni matkailuperävaunua. ajoimme Sjoki-Rautavaara ja takaisin, 2-isoa koiraa oli mukana vetoautossa, eivätkä meinanneet ensin uskaltaa tulla autosta ulos, koska se hirvitys oli perässä. hyvin reissu sujui öitsemisineen, mutta ainoaksi reissuksi jäi se keikutus.
vaikka oli farmari-volvo vetoautona, ja hevosia riitti, niin olihan se menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:38

Tuo homma ei kuulu harrastuksieni piiriin. Matkustelen muuten vaan sinne ja tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:21

En todellakaan ole karavaanari, ja ohjelman katsottua en olisikaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 12:57

uika ole asuntoautoa eikä matkamökkiä, joten reissut on tekemättä ja ohjelmat katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:05

En ole eläissäni matkustanut asuntoautolla enkä asuntovaunun kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:28

Ei ole matkailuautoa..niin reissut jääneet tekemättä..Merellä olin veneen kanssa muutaman kerran...se oli ihan mukavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:47

Ei ole vaunua eikä asuntoautoa, joten se siitä ilosta.