Hyvää huomenta napsulaiset,millä mielellä heräsitte tänä aamuna?

Hyvällä mielellä heräsin aikaisin napsuttelemaan ensitöiksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 22:56

Ihan hyvällä mielellä heräsin..Oli sateinen aamu,niin laitoin takkaan heti aamusta tulet..antoi niin ihanaa lämpöä..Leivinuunin lämmitin ensimmäistä kertaa kesän jälkeen..jälkilämmössä on aamuksi riisipuuro muhimassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:59

Heräsin 5.30 vähän myrtyneenä, on lähdettävä terveyskeskukseen INR kokeeseen.
Vatsani on nyt aivan iisisti näin aamulla siitä kiitos, vaikka iso osa vatsalaukkua meni
huit helvettiin. Anteeksi kielenkäyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:00

Hyvällä mielellä, olen aamuisin pirteä kun herään ja täynnä tarmoa, hiipuu tarmo yleensä kyllä puolilta päivin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:19

Hyvällä mielen, vesisateiseen keliin, töihin lähtö odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:12

Heräsin klo 6, vaikkakin olen sairaslomalla. Sain eilen kortisonipiikin olkapäähän ja heräsin kipuun. Kävin koiran kanssa lenkillä ja yritän nukkua päikkärit, jos vaan pystyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:59

Heräsin kahdeksan aikaan sateen ropinaan. Sade on tauonnut ja aurinkokin pilkistelee jo pilvien takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:45

Satoi kuin saavista kaataen... mutta onneksi on jo tauonnut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:11

Hyvällä mielellä heräsin. Tosin se mukava asia, jota tältä päivältä kovasti odotin, ei sitten toteutunutkaan.