Nyt tulee hölmö kysymys,saako omaan kysymykseen vastata ja saako siitä pisteitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 22:34

ehkäpä jos anonyyminä kyselet ja nimimerkillisenä vastaat.
en ole kokeillut, mutta ehkäpä jos kysyt ylläpidolta, saat oivan ja oikean vastauksen.

mutta kyllä koneestasi jälki jää, kysyt sitten anonyyminä tai rekisteröityneenä.
mutta ehkäpä ei kannata moista harrastaa, ettei lempata ulos.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 21:24

Ei onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 21:33

Ei taida toimia ei...Vastaile vaan innokkaasti toisten kysymyksiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 22:06

Tuotapa en ole tullut ajatelleeksikaan, mutta uskoisin ettei onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 22:24

Omaan kysymykseen ei voi vastata,paitsi siinä lisäosiossa kysymyksen yhteydessä,pisteethän on yhtä tyhjän kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 22:25

Eihän omaan kysymykseen kiva vastata.Tuskin pisteitä ropisee tai mistä sitä koskaan tietää, kun mikään ei ole varmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 22:39

Ei onnistu vaikka anonyyminä kysyisit vastaaminen omaan kysymykseesi. Paitsi jos olet kirjautunut kahden eri sähköpostin kautta erinimellä ja kysyt anonyyminä tai toisella nimimerkilläsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 22:58

Ei voi omaan kysymyseen vastata..Aino kiertotie on mitä jumppis vastasi..vastata omaan kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 23:19

Voihan sitä yrittää, mutta kun se ei millään vaan onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:26

Eipä sitä saa kaikkea tehdä mitä mieli halajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:50

Omaan nimimerkillä tehtyyn kysymykseen ei voi vastata, kuten myöskään omaa vastaustaan ei voi äänestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:44

Et siinä onnistu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:20

Ei omaan kysymykseen voi vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:43

Ei se taida onnistua.