Toivottavasti kukaan Napsulaisista ei ole tässä maassa nyt?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...9_ul.shtml

nyt täytyy uutisia seurata...

Lisätty: 12.09.2011 - 15:10

Räjähdys ydinlaitoksessa Ranskassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 19:54

Uutisessa kovasti väittiin, että ei ollut ydinräjähdys. Minä en kaikenlaisia selittelyjä usko. Jos kerran uunissa oli ollut radioaktiivista jätettä, niin jotain siitä on sinkoutunut kovalla vauhdilla ties minne. Eivät vain tiedä, mistä olisivat niitä päästöjä mitanneet. En ole ydinvoiman kannattaja. Vastustan teollisuuden lisäenergian tarvetta. Vastustan muutenkin kaikenlaisten uusien härpäkkeiden valmistamista. Kuinka moni onkaan vaihtanut ihan toimivan putkitelevision huvin vuoksi lätty-TV:hen? Ja kännykät siihen lisäksi...entäs autot, maasturit, mönkijät ja moottorikelkat? Mihin niitä kaikkia tarvitaan ja niin paljon?

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

Toivottavasti ei säteile, kun kumminkin käsittelevät noita aineita, mutta uskon ettei vaan kaikkea kerrota... kumminkin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 15:17

Toivotaan, ettei kukaan tuolla olisi, ja ainakin tieto tapahtuneesta tavoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 15:24

Ydinvoimala on ollut suljettu jo vuosia. Jätteitä käsittelevät siellä. Pöö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 16:33

Toivotaan ettei olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 16:54

Taas kaikki on NIIN turvallista että.....Mutta katellaan nyt muutama päivä, kuinka lähtee säteilemään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 18:11

Oliko se niin, että sama rakentaja rakentaa ydinvoimalaa Suomeenkin, kuin kyseisen
ydinlaitoksen rakentajayhtiö. Olin lukevinani jostain, vai oliko virheluku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:08

Siellähän sitä on tyttäreni miehen vanhemmat .Jossain etelä ranskan maaseudulta ostivat paikan.Olivat aikaisemmin pohjois puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 20:34

Ranska on iso maa,iso alue ja ydinvoimalaitoksia on monia,19 centrale nucléaire(keskusta),58 reaktoria ydinvoima yms.Kalma olo oli.kun otin kahdesta toimivasta kuvia etelä-Ranskassa (Golfech),eri suunnalla kuin tämä,suoraan sanoen asukkaiden takapihalla.Lähellä olivat "suuret pöntöt" eri värisin savupöllähdyksin...liitin kilpaileville ;-) sivuille pari kuvaa niistä.Tottakai paikallisia pelottaa epätietoisuus tapahtumasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:38

Toivottavasti Suomessa ei käy vastaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:31

Toivotaan parasta.