Viidensadan hengen työpaikalla kolmesataa alkoholin riskikäyttäjää?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...7_uu.shtml
Kippis ja kulaus.

Lisätty: 11.09.2011 - 13:38

Tässä on kai sitten riskikäyttäjän ilta?
www.iltasanomat.fi/viihde/ra...75870.html

Avainsanat: alkoholi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 13:25

taitavat olla varsinaisia "suojatyöpaikkoja".
työaikaa ja työtehoa kuluu hukkaan krapulapäivinä.
turha suojella riskikäyttäjiä .

aikoinani kotiin lähetin ja varoituksen kirjoitin, jos oli työkyvytön tarjoilija tai joku muu henkilökunnasta. hoitoonohjaus oli käytössä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 13:33

Työpaikallani noin sata hoitaja...Jos heistä olisi YKSIKIN päihtyneenä töissä...Järkyttävä ajatus...Puistattaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 14:30

60-luvun alussa työmaalla oli valupäivä ja mestari antoi toimistossaan kuvan jotta tarkistaisin onko kaikki tarvittavat tartunnat paikoillaan valussa. Silloin tuli eräs mies kysymään häneltä töitä. Tarvitaanko täällä "kännäniä"? Mestari vilkas ikkunasta työmaalleen ja tokaisi, "Ei tarvita näkyy olevan jo riittävästi omasta takaa"!
Minua otti vähän pahasti kun änkyttäjälle tuolla tavalla vastasi.
Ei muuta kuin viinan hinta alas, niin kyllä juoppojen joukot harvenee luonnollisen poistuman kautta.
Silloin oli reilumpi systeemi, mestarilla oli oikeus irtisanoa työmies ilman irtisanomisaikaa. Ennen puoltapäivää kun sanoi niin mies sai rahat neljältä kännyynsä. Hän ei paljon kännääjiä katsellut ja uusia ukkoja kävi tyrkyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 14:33

Kivaa kimpassa, kaikki kännissä, selvinpäin menijät varmaankin "nipottajia". Kuka johtaa? Onko johtajakin samaa porukkaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 16:12

Meillä on työpaikalla nollatoleranssi, jokaisessa työyksikössä on alkomittarit ja henkilöstö velvoitettu puuttumaan heti, jos epäily alkosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 18:46

Yllättävän suuri luku. Onkohan tuo lainkaan totta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:24

Kyllä taitaa pitää paikkaansa, työpaikat vielä noita alkoholi kekkereitä pitää useinkin, joten lisäävät vielä juomista, on jos mitä saunailtaa, syyssäpinöitä, kevätriehaa ym...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 21:05

Uskomattoman suuri luku, mutta täytynee uskoa, kun niin väittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.09.2011 - 00:03

Kahden hengen taloudessa yksi käyttäjä. Suurempi prosentti kuin mikään muu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:44

Pidän suurena lukuna, jos ajattelen entisiä työpaikkojani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:48

Kuulostaa todella huolestuttavalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 06:48

Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku
Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan....