Kuinka moni teistä harrastaa aktiivista liikuntaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 22:24

Päivittäinen kävelyretki,
on kullan arvoinen hetki.

Luonnon lapsikin se tallustaa,
kohden parempaa maailmaa.

Syksyisessä metsässä on,
sieniretkelläkin olo verraton.

Ei tarvita kuin ihmisen iloinen mieli,
kun polun varrella laulelee satakieli.

Aktiivinen on visioni tuo,
onnen hetken mulle suo.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 21:05

Minä ainakin yritän olla kaikin tavoin aktiivinen liikkuja, kunhan saan takapuoleni sohvalta. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:10

En harrasta mitään aktiivisesti. Kaikki aktiivisuus on pois nyt muodista. Aion vain nauttia lopun elämääni, ja sekin on joskus perin väsyttävää. Jonain päivänä saatan kyllä lähteä kävelemään, mutta en ole vielä päättänyt, milloin se tapahtuu. Mutta katsotaan nyt, toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:12

Lenkkeilen joka päivä useita kertoja koiran kanssa. Heti menen zumbaan, kun saan olkapääni kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 00:05

Kyllä tulee aktiivisesti harrastettua liikuntaa,kun on pidettävä kuntoa yllä..niin pysyy pirteänä..
Pyöräilin kesällä reilut 1000km..
Nyt taas kuntosalilla käytiä ja uimista..vähintään 2:si kertaa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:40

Lenkkeilen säännöllisesti ja aloitan aamu-uinnin uimahallissa syksymmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:45

Kävelen reippaasti lähes päivittäin, kerran viikossakäyn uimahallissa, talomme rakennustyömaalla "harrastan" hyötyliikuntaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 10:06

Fiina-koiran kanssa lenkin kierrän muutaman kerran päivässä, milloin pidemmän milloin lyhyemmän, Fiina jo niin iällä, ettei hirmulenkkejä jaksa jolkotella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:01

Omasta mielestä harrastan aktiivisesti,käyn joogassa ja syvävenyttelyissä,ajelen fillarilla yms.hyötyliikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:37

Muutama kerta päivässä koiran kera, ja nyt kun ruska aikaa alkaa, alkaa myös koiran ja kameran kanssa metsässä samoilu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 18:53

Olen ikäni harrastanut.Jokapäiväistä hyötyliikuntaa.Nuorempana hiihdin kilpaa ,ajoin kilpapyörällä maantieajoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 23:13

Satunnaiseksi samoilijaksi tunnustaudun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:25

Aina kun aika sallii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:15

Kuljen aktiivisesti jääkaapin ja tietokoneen väliä :) Eiku ihan lenkkeilyä 3-7 krt/viikko +punttisali

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 08:59

Joka päivä pienin askelin jonkin matkaa, tahdon tällä elämääni jatkaa.