Onko Napsulaisia Bulgariassa jumissa ?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...8_ul.shtml

eipä taida olla luotettava yhtiö!!!

Lisätty: 11.09.2011 - 11:16

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...73426.html

En yhtään ihmettele miksei lentokoneet lennätä, Alma Tours on velkaa lentoyhtiöön...

Lisätty: 11.09.2011 - 12:17

www.iltalehti.fi/uutiset/201...8_uu.shtml

taitaapi olla matkatoimiston loppu...

Lisätty: 11.09.2011 - 13:34

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...79656.html

Virasto varoittaa ettei Alma Tourin asettama vakuus ei ole voimassa. Konkurssitilanteessa asiakas ei välttämättä saa maksamiaan rahojaan takaisin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 19:05

Hyvinkin paljon mahdollista, jopa todennäköistä, että joku on ostanut matkansa Napsusta.
Aika huonoa mainosta.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

toivottavasti meistä ei ollut siellä kukaan..

Ja Alma touringin unohdamme!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 19:23

Kyllä voi hyvinkin olla napsulaisia..Bulgariassa jumissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:42

Tsemppiä jos on jumissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:39

Enpäs ole kuullut,No hätä;kadulle polvilleen ja muki eteen,jos fyffet alkaa loppumaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:47

Olipa hyvä mainos matkatoimistolle!

Boikottilistalle kaikki tyynni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:21

Eipä ole kiva odotella. Lieneekö ko toimisto lopun edellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:52

Toivottavasti ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:59

Alle 200 siellä on, saattaa olla joku napsulainenkin. Bulgariassa en ole koskaan ollut enkä aio mennäkään. Alma tour = bulgarialainen firma, toiminut Suomessa tietojen mukaan 3 vuotta ja koko ajan ollut ongelmissa. Sen siitä saa kun ottaa halpaa, muuta ei voi sanoa. Hispania taitaa seuraava joka "romahtaa".... Air Finland ei sille lennä enää. Eli tuolla olevat ovat varsinaisessa lirissä kun vakuudet eivät ole kunnossa ja joiltain on matkavakuutuskin mennyt umpeen.... halvalla ei hyvää saa, voi tässäkin todeta.