Oletteko ahkeria kirjastossa kävijöitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 09:13

Kyllä olen. Tänäänkin aion käydä palauttamassa kuusi kirjaa (kolme jää vielä kotiin) ja aina siellä käydessäni tulee lainattua jotain uutta. Uutuuskirjoja, kuten esim. Laila Hirvisaaren tämän syksyn uutuuden, olen varannut jo ennakkoon, koska muuten sen saa vasta joskus vuoden kuluttua. Jonkin verran lainaan myös CD-levyjä, harvoin DVD-leffan ja lehtilukusalia käytän lähinnä loma-aikoina.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 07:29

En käy koskaan kirjastossa, ostan kirjani, haluan omistaa kirjat jotka luen, on komea määrä minulla kirjoja, joitakin kirjoja luen useasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 08:25

Nuorena olin kirjaston suurkuluttaja, nykyisin en enää käy, koska uutuuksia joutuu odottamaan joskus pitkäänkin, nykyisin ostan kirjat, ja luettuani myyn kirppiksellä pois. Laiskuuttani en enää kerrytä kirjakokelmaani, koska ovat kovia pölyn kerääjiä. Välillä olen antanut kirjaläjän kirjastolle, koska heillä on kovin niukat määrärahat kirjahankintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 10:44

Olen kirjaston käyttäjäj,mutta en kovin ahkera,sekin on kausittaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:10

Käyn kirjastossa säännöllisesti ja ostan kirjoja myös.Kuulun yhteen suureen kirjakerhoon.Ostan usein kirjoja alennusmyynneistä.Varsinkin klassikkoja sekä tietokirjallisuutta...Lukeminen on varmaankin yksi intohimoistani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:16

Pari, kolme kirjaa on aina lainassa.
Joitain ostankin, mutta mieluummin lainaan, jos haluamani kirjastoista löytyy, koska ostetut pitää säilyttää. Joitain olen kyllä lahjoittanut kirjastolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:36

Olen kirjojen suurkuluttaja ja käytän myös kirjaston palveluja, sillä kaikkia mielenkiintoisia kirjoja ei ole enää myynnissä edes antikvariaateissa. Kotona on myös mittava kirjasto, onpa sinne eksynyt muutama romaanikin, joita tulee luettua uudelleen.

Ratkaisin kirjojen pölyyntymisongelman ostamalla ovellisen kirjakaapin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:45

no tota noin käyn kirjastossa usein, mut lehtipuolella enimmäkseen .siell on runsaasti eri aikakaus -
lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:51

Käyn kirjastossa, se on tuossa ihan lähellä ja lukusalissa on mukava lukea uusimmat lehdet :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:11

Toisinaan tulee käytyä kirjaston lukusalissa, mutta ei lainaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:38

En ole vuosiin käynyt, ja kirjastokorttikin hukkunut vuosia sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:05

Hyvin harvoin tulee kirjastossa käytyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:41

Suurkuluttaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 22:10

Aikoinani kävin useinkin. Nyt niskani ei tykkää lukemisesta, joten olen jättänyt sen. Joskus kun tarvitsen jotain tärkeää tietoa tai ohjetta, poikkean kaupungin kirjastossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 12:13

Käyn kirjastossa, lähin kirjasto on muutaman sadan metrin päässä kotoani. Työni puolesta on myös käytävä kirjastossa.
Ostan paljon kirjoja mutta kokoelmieni laajuus on saanut lisäämään esim. kaunokirjallisuuden lainaamista kirjastosta ( en keksi minne laajentaisin hyllytilaa...). Tänään haen 2 varaamaani kirjaa luettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:19

kerran kaks kuussa