Mikä ärsyttää ja ilostuttaa täällä napsussa?

Itseäni ei ärsytä mikään.Ilostuttaa mukavat ja kivat napsulaiset.Saa hyviä vinkkejä ja neuvoa napsulaisilta.Napsukavereiden saanti.Viestitellä napsulaisten kanssa puolin ja toisin ja kysellä kuulumisia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 10:49

Oikeastaan eniten vastauksissa olevat useat "monistetut" vastaukset linkkeineen,yleensä ohitan monet jutut ns.lukematta;vapaaehtoista ja harmitonta puuhaa.Ilostuttaa...hauskat ja järkevät vastaukset.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 07:22

Minua ärsyttää monesti jos kotikaupunkiani mollataan, oli oikein tapana muutama aika takaperin, ei mitään muuta paikkakuntaa ole täällä mollattu ja murretta matkittu, poistin jopa napsu kavereita asian vuoksi, tyhmäähän se oli minulta mutta kuitenkin,,,,Ärsyttää myös samat kysymykset, olen ollut täällä aika kauan ja pakostakin niitä tulee uusilta napsulaisilta. Ja eniten ärsyttää Jumalan sanaa ja raamatun lauseita viljelevät vastaukset, uskoon hurahtaneita ihmisiä on täällä myös, ennen olivat niitä huonoja ihmisiä ja nyt vanhempana ja viisaana antavat oppeja, eiköhän ole parempi itse kokea asioita ja olla jakamatta uskoaan täällä joka on opittu vasta vanhana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 07:27

Eipä tule mieleeni mitään ärsyttävää... iloinen asia tämä napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 07:51

Tämä on sellainen hauska välipala, mitään suuremmin ärsyttävää täältä en ole kekannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:16

Tanneli veikin jo sanat suustani!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:27

Iloisella mielellä aina napsuun ja jos joku asia joskus vähän ärsyttääkin en tuo sitä julki. Olemme niin erilaisia ja kunnioitan kaikkia napsuja ominen mielipiteineen. Tätä ei kannata ottaa liian vakavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:45

Mikäpä täällä ärsyttäisi, mukavaa napsutteluahan tämä on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 12:09

Ilostuttavaa on mielipiteiden kirjo ja niitähän tänne Napsuun mahtuu, jos joskus ei kaikkea jaksa lukeakaan, niin hoppa över.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 17:56

Ilos' ellää pittää, vaik' päivää vähemmän. Napsutteluiloa annuliinille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:48

Eipä mikään ärsytä ja kivoja näihin kysymyksiin ovastailla kuin myös kysyä...
Ja oppii paljon uusia asioita... sekin vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:45

Ei täälä mikään ärsytä..On ihan päivän piristys..käydä napsussa..Kesän kiireetkin ohi,että on taas enemmän asikaa napsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:39

Ei ärsytä mikään, napsu on päivän pieni piristys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 22:00

Ken leikkiin ryhtyy - se leikin kestäköön, sanotaan. Ei ärsytä ollenkaan ja kiva näihin on vastata. Eikä haittaa sekään ettei kaikki tykkää vastauksistani - ne ovat omia mielipiteitäni, en teeskentele olevani jotain muuta mitä todellisuudessa olen.