Mikäs kiire tässä, jääkarhu vain puree?

www.iltasanomat.fi/videot/ul...25987.html
Kovin rauhallisesti nainen kävelee pois. Ovatko he noin tottuneet noihin nalleihin?

Avainsanat: jääkarhu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 17:27

Poikani kävi lastensa kanssa Korkeasaaressa ja putosi kalliit aurinkolasit karhujen paikkaan, henkilökunta vitsaili että hakeeko hän itse ne sieltä, he eivät kuulemma hae kun on petoeläin. Kyseessä ei ollut kylläkään jääkarhu . mutta vaarallisia eläimiä ovat ihmisille.

Kysyjän kommentti

Kyllä karhut ovat arvaamattomia eläimiä, vaikka olen kyllä Idan kanssa samoilla linjoilla videon aitouden kanssa.
Bulgariassa noita karhuka ja jos jonkinmoisia elukoita talutettiin narun päässä turistien kuvattavaksi, mutta kiersin ne kyllä kaukaa.
Raja se pitäisi olla eläinrääkkäyksellä sielläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 11:54

No huh, ihan kuin tuo olisi jokapäiväistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 12:14

Sulalle maalle on nalle eksynyt, onneksi ei naiselle käynyt kuinkaan, mitä nyt pienet henkiset traumat kenties...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 13:24

Huh, mikä tilanne. Onneksi nainen selviytyi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 17:05

Onneksi ei käynyt kuinkaan,ainankin siltä näytti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 17:53

Johan oli kuvaus. Kumpihan pelästyi enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 18:20

Aikamoista .Ei muuta voi sanoa.Koska se karhu mua metsässä tulee.Siellähän on oltava vaan kaveria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 19:59

Kyllä nainen oli kiperässä tilanteessa..Pääsi sentään karkuun housut nilkoissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 21:43

Ei tainnut kumpikaan vaaraa ymmärtää, nalle vielä vähemmän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 00:36

Näytöstä,show must go on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:41

Siinä oli vaaranpaikka aikas lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:26

Itellä olisi kauhun hetket kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 21:35

Jotenkin en ihan uskonut tuohon, ihan kuin olisi väkisin tehty juttu.