Sytytättekö kynttilöitä ensi sunnuntaina USA:n surullisen 10-vuotispäivän vuoksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 09:49

En asian vuoksi kynttilöitä sytytä mutta jo tiedotusvälineet pitävät kyllä huolen, ettei asia pääse mielestä unohtumaan. Surullinen päivä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 09:18

En sytytä mitään kynttilöitä tuon asian vuoksi, surullinen asia tuo kylläkin on, mutta ei minua se koskettanut, enemmän suren afrikan nälkään kuolevia lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 09:34

Ei ole tapana.Ne kuolleet sielut eivät kynttilöitäni näe, eikä niiden omaisetkaan.Ajatuksena toki olisi mieltä lämmittävä.Keskityn sensijaan tähän päivään ja elämiseen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 09:37

09/11 on hirvittävä asia, mutta kynttilöitä en sytytä. Maailmassa riittää niin paljon ikäviä asioita, että kynttilöitä saisi polttaa yötä päivää, esimerkiksi tuo Maarit3:n mainitsema nälkään kuolevat lapset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:00

Minä polttelen kynttilöitä aika usein joten saattaa palaa sunnuntai-iltanakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:09

Saatan sytyttääkin .On aihetta kyllä vähän poltella. Ei mielessä mitenkään ollut.Kiva kun kysyit.Palamaan vaan siis pyhänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:29

Varsinaisesti en tuon tapahtuman muistolle sytyä, mutta näin syksyiltaisin jo useammin tulee laitettua kynttilä palamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 11:06

Minulla nykyään palaa iltasella aina kynttilöitä joten en nyt ihan minkään tarkoituksen vuoksi niitä sytytä, ehkäpä kumminkin tuo kuuluu USA:lle enemmän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 12:14

ಌஐಌ En sytytä, mutta olen hengessä mukana. ಌஐಌ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 13:21

En polttele kynttilöitä. Kissalauman ravatessa ympäri huushollia, niin parempi olla polttelematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 16:07

En sytytä, mutta muistoissa on tuokin tapahtuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 20:03

Olen jo useampana iltana sytyttänyt kynttilöitä,kun illat ovat pimeitä..
Kyllä sytytän kynttilät sunnuntainakin..olkoon sitten vaikka tämän surullisen päivän tapahtumille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 00:39

On alkaneet täälläkin palaa iltaisin melkein pimeän vuodenajan kynttilät,joten su-iltanakin palavat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:23

Surullinen päivä. En laita vielä kynttilöitä, tuohustan niitä sitten lähempänä joulua sitäkin enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 21:20

Surullinen tapaus, mutta liian kaukainen. En sytytä.