Onko karhuja näkynyt?

Itse olin viikon Kangasniemellä mökillä ja yöllä kaverilleni ( kuuluu metsästysseuraan ) soitettin, että auto oli ajanut karhun päälle ja karhu oli loukkaantunut ja se pitäisi nyt ottaa kiinni ja lopettaa. Haavoittunut karhu on tosi vaarallinen. Karhu saatiin ammuttua aamulla klo. 5:n maissa. Tässä kuva kaadon jälkeen: www.google.com/imgres?q=kola...mp;bih=933

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2011 - 08:09

Eipä ole mesikämmeniä näkynyt vaikka niitä varman tiedon mukaan mökkimetsissämme lymyilee. Tällä hetkellä siellä lymyilee myös hirvestäjät, on siitä luonnon rauha kaukana ja varmaan myös karhut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2011 - 07:12

Olemme käyneet useasti metsässä,viimeeksi viime sunnuntaina ja onneksemme ei olla karhuun törmätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 07:14

En ole karhua nähnyt muuta kuin eläintarhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 08:03

eipä ole metsäpoluilla karhua vatsaan tullut, onnekseni.
onneksi saivat karhun kaadettua ja pois tuskistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 08:51

Karhun kakkaa oli Petronellan pysäkillä jossa vaskasimme kultaa viime viikolla. Itse karhu ei meille näyttäytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 09:17

Ainoastaan jalan jälkeään Mäntyharjun metsissä pällistellyt.Ja kuivunutta kiekarakasaa....Koira oli tällä paikalla karvat aivan pystyssä, eikä uskaltanut enää mennä paikkaa lähellekään.Tästä tapauksesta on jo muutama vuosi.Onneksi ei ole jälkien tekijään törmätty!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 09:34

Yläkerralle kiitos, ei ole karhua näkynyt. En välittäisi sitä kohdata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 09:49

Eipä Turun keskustaan karhu ole eksynyt, hirvet kyllä joskus, oli ihan meidän kadulla muutama vuosi sitten, joka sitte loikkasi aurajokeen ja hukkui...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 09:50

Ei ole karhua muualla näkynyt, kuin saunareissulla oluttölkissä kuvana. Mur, mur!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 10:40

Ei ole nallea näkynyt näillä main. Iltasella tammia istutin hämärän tulle. Lähdin pois kuulin älinää ,oliko hirvet tulossa nukkumaan. Ne möökii kivasti,puhuu toisilleen.Välillä emo supikoira tuo pentuettaan tänne lähemmäs rakennuksia, pimettessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 11:43

Ei ole näkynyt, työkaveri oli mökkinsä pihalla nähnyt, meilläpäin noita havaintoja tulee aika usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 14:45

Kesällä viimeksi näin Korkeasaaressa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 20:43

onneksi vain Kolmårdenissa olen tänä kesänä nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 21:51

Ei ole luonnossa karhuja tullut vastaan onneksi..jos tulisi kyllä saisin jalat alle,että kovaa vauhtia pakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 00:27

Eipä ole otsoja näkynyt, eipä ei, vaikka asunkin alueella jossa niitä on käyskennellyt edellisvuosia huomattavasti enempi jopa ihmisten kotipihoilla mehiläipesiä, heinäpaaleja, ja muita karhuja kiinostavia asioita tuhoilemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 01:39

En ole karhua tähänikään kohdannut,eikä missään ole vastaann tullut.Karhuja olen nähnyt luonto filmeissä ja korkeasaaren eläinpuistossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 23:52

Ei onneksi NallePuhit ole sattuneet samoille metsästysmaille kanssani. Uskon kyllä päästäväni niin pahat mölyt mahastani, että karttelee isompikin karvaturri meikämuoria. Varoilta olen kyllä kysellyt jänisrääkkää lainaksi, mutta ei tunnu kellään olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 07:05

Täytyy koputtaa puuta, meilläpäin on nalleja, mutta luoja paratkoon en ole niihin törmännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 11:05

Täälläpäin yksi ajaa bussia ja nähtiin pyörälläkin kesällä liikenteessä.Humalapäissään voi olla väkivaltainen.Äiti nallekin elää vielä.Tämä siksi,että en ymmärrä joukko hysteriaa minkä media tekee.