Oletteko kierräneet mitään ja oletteko saaneet mitään,tai jäänyt häviölle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2011 - 10:29

Romut menee kaatopaikalle. Jos on käyttökelpoista ja kunnollista tavaraa, niin lähipiiriltä kyselen, josko olis jollain tarvetta. Sitten jos lähipiirille ei kelpaa, niin nettiin myyntiin / lahjoitukseen. Jos ei vieläkään kelpaa, niin sitten katson vielä, että voiko polttaa (saunanpesässä)? Kerran tarjosin kierrätyskeskukseen kahdenistuttavaa nahkasohvaa. Sivussa oli lähes huomaamaton kissan kynsien jälki, muuten virheetön sohva. Eivät huolineet vaan käskivät nostaa romulavalle. No en sitä sinne jättänyt. Vein kotiin ja irrotin nahat, annoin kaverin vanin sisustusprojektiin. Puisen rungon paloittelin saunan kiukaaseen sopiviksi, lämmitin saunan niillä puilla 5 kertaa. Jäljelle jääneet metalliset joustin osat vein metallinkeräyspisteeseen... Oliko tyhmästi tehty?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2011 - 09:01

tarpeettomia tavaroita olen vienyt kierrätykseen, tilalle en mitään ole ottanut.
jätteiden kierrätystä, eli lajittelemalla jätteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 09:19

Olemme vaan vieneet kierrätyskeskukseen tavaraa, ei olla mitään saatu, ei olla häviölle jääty, mutta kaatopaikkajätemaksun olemme rahaa säästäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 09:24

Minä olen kova kierrättämään. Kotona paljon vanhaa ihanaa. Ei mitään kaatopaikoille ,jos mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 11:52

En varsinaisesti kierrättänyt, mutta käyttökelpoiset olen lahjoittanut tarvitseville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 11:56

En kierrätä mutta huutonetissä ja kirppiksellä myyn..
Samoin myös ostan mitä haluan, pettynyt en ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 13:35

Ei se vaihtaIn parane, sen empää kuin "mannen" hevonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 13:45

Kierrätän, kierrätän, käyn kirppiksillä, välillä ostan, välillä myyn. Ja välillä lahjoitan myytävää Pelastakaa Lapset ry:n kirppiksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 14:47

Lasten ollessa pieniä, kierrätin lelut ja vaatteet kirpparilla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 22:14

Kyllä olen vienyt kierrätys keskukseen..paljon mitä ei itse ole enään tarvinut..
Nytkin pitäisi viedä 4 pöytälamppua,radio,telkari mikä on ylimäärinen..ja kasa vaateita..
Turhat pois nurkista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 06:35

Kierrätän kaiken tarpeettoman, ne jotka ovat vielä hyväkuntoisia. Huonot laitan roskiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 23:22

Sukulaisten kesken ainoastaan.