Mitä ostaisin Finnairin pisteillä?

Nettikaupassa tavarat ovat kalliimpia kuin "vapailla markkinoilla", eivätkä lennot oikein natsaa, tai sitten nekin saa halvemmalla muualta.
Taitavat jäädä käyttämättä?

Lisätty: 06.09.2011 - 23:40

Lastenklinikoiden Kummeilla varmaan on niille parempaa käyttöä kuin minulla.

Avainsanat: finnairin pisteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 06:32

Itse lahjoittaisin ne Lastenklinikan kummeille. Menevät enemmän kuin tarpeeseen.

Kysyjän kommentti

Kummeille menevät. He ovat kaikkein kipeimmin niiden tarpeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 22:29

lahjoittaa hyväntekeväisyyteen:
Lastenklinikoiden Kummit Ry
Suomen Punainen Risti
Elävä Itämeri Säätiö
Suomen Luonnonsuojeluliitto
pluspartners.finnair.com/fin...p;type=use

tai matkustaa bussilla kotimaassa:
www.expressbus.fi/Finnair-Plus-pisteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:10

Osta niillä Finnairin osakkeita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:18

Mullakin on kertynyt jo vino pino Club One pisteitä, ei ole tullut käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:47

Mulle voi lahjoittaa,pliis ;-) katselin just jotain F-postia ja pikkasen tarttis lisää...
tai sitten Lastenklinikoiden Kummeille,kun mua ei kukaan halua adoptoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 09:30

Lahjoita ystävälle jos et itse tarvitse. Vai voiko niitä lahjoittaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 10:36

Tavaroita ei kannata ostaa, sen huomaa kun katsoo hinnat ja pisteensä.
Itse olen käyttänyt pisteitä parempaan matkutusluokkaan eli reittilennolla määrätyllä pistemäärällä pääsee turistiluokasta businessluokkaan. Onhan parempi tarjoilukin, enemmän tilaa jne, oma ceck-in-piste, lounge käytettävissä jne.
Pisteitä ei voi lahjoittaa muille, siis yksityishenkilölle. , ovat henkilökohtaisia. Koko ajan pisteitä kertyy ja täytyy seurata itse ettei pisteet mene vanhaksi, silloin ne menee täysin hukkaan.
Hyväntekeväisyyteen en pisteitäni luovuttaisi (mikäli se on mahdollista).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 10:38

Odottelen edelleen sitä unelmamatkaa, joka saletisti natsaa. Vielä ei ole tullut vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 11:49

Jos pistekuppi on täynnä, niin kyllä ne varmaan käyttöön aikanaan tulee.
Ei tuo lastenklikoden kummijuttu varmaan huono vaihtoehto ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 11:55

Olen käyttänyt matkojen maksuun tai ottanut business-luokan lipun niillä kertyneillä pisteillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 11:58

Vävypoikani lahjoittaa nuo pisteet, sanoo että ei niistä paljoa hyödy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 17:53

Hyväntekeväisyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 22:22

Ihan oikein lahjoita Lastenklikoiden kummeille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 23:06

Eipä ole tuttuja minulle nuo pisteet. Pitää varmaan usein ja kalliisti lentää että niitä saa.