Poltatteko tupakkaa ja meneekö aski päivässä?

Itse en polta ja 100%:sesti en edes aloita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 22:57

Vaihteleva määrä. Olin taannoin polttamatta ja kymmenessä kuukaudessa tuli 18 kg painoa - enää en edes ajattele lopettamista. Nämä nykyiset kilot jaksan kantaa - en yhtään enempää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 20:18

paheiden summa on vakio, sanotaan.
mutta lopetin yli 11 v. sitten sen paheen, eikä tilalle tullut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:32

En polta enää. Lopetin vuosia sitten.Tai oikeastaan se oli pieni pakko. Sain pahan sydäninfarktin ja Meilahden sairaalassa pallolaajennuksen jälkeen,kun aloin pieni askel kerrallaan, toipua.Lääkäri laittoi siellä niskaani nikotiinilaastarin. Ilman laastaria olisin ollut hukassa. Jatkoin laastarihoitoa kotona noin kahdeksan kuukautta. Vasta sitten pääsin tupakasta eroon.Luojan kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:53

En sauhuttele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:54

Kyllä sauhutellaan, joskus enemmän ja joskus huomattavasti vähemmän, riippuu onko käsille enemmän työtä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:56

Päivällä en koskaan sauhuttele,mutta kun ilta tulee..tulee muutamat sauhut vedettyä..Aski kestää noin 5 päivää..On kyllä mielessä lopettaa,kun on vain ihan tapa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:58

En polta.
Joskus nuorena poltin vään aikaa. Mutta kun tuli lapset ,niin röökit nurkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:13

Minä muutaman tupakan päivässä polta, vaihtelee ne määrät minulla, mutta 1 aski riittää 3 päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:38

En polta,loppui ehkä 15v sitten eli ei mene askiakaan päivässä ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:45

En polta enkä ole polttanut sanana varsinaisessa merkityksessä.Koklannut olen teininä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 22:52

Meneehän noita muutama päivittäin. Välillä olin monta vuotta ilmankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:12

En ole koskaan polttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 07:03

En ole myöskään koskaan polttanut enkä edes kokeillut. Mielenkiinnolla vaan sivusta seurannut, miten on sosaalinen juttu tuo sauhuttelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 11:53

En tupakoi, siitä säästyneet rahat olen käyttänyt matkusteluun. Paljon terveellisempi tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 12:05

Lopetin satunnaisen sauhuttelun, kun aloin odottaa lasta.Nyt siis 17 vuotta ainakin polttamatta : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 06:29

Jos tarve tulee, niin ihan varmasti sauhuttelen.