Käyttekö säännöllisesti kirpputorilla ja oletteko kirpputori ihmisiä?

Itse käyn viikottain paikallisella kirpputorilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 21:49

Ei tule nykyään käytyä,kun ihan joskus..Itselläni oli kirppiksellä oma pöytä muutama vuosi takaperin..niin sain ylimääräistä hävitettyä..On vaan niin työlästä hommaa,kun joka päivä piti käydä selvittämässä pöytää..ja se hinnottelu..
Muutamamana kesänä pidin pihakirppiksen omalla pihalla tyttäreni kanssa..Meni tavarat hyvin kaupaksi..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 20:10

En ehdi käymään säännöllisesti.Kesäaikaan tulee joskus piipahdettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:40

sillointällöin saatan pistäytyä.
joskus olen 2€ hyväkuntoisia farkkuja löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:49

säännöllisen epäsäännöllisesti käyn. Askartelu ja tuunaustavarra hankkimassa. Kesällä etsin tosi pieniä kumisaappaita, jotka täytin betonilla ja kuorin saappaat pois betonin kuivuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:51

Ktllä kirppis on kivaa puuhaa, itse pääsee tavaroistaan eroon ja saa ostettua taas uusia...
Huutonet on myös minun juttu ehkäpä vielä enemmän ostan ja myyn siellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:01

Viikottain käyn. Joskus ostan jotain, välillä vuokraan pöydän ja muutan roinat rahaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:11

Minä joskus ajankuluksi kirppareilla käyn ja joskus jotain ostankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:27

Tuskin koskaan,en ole kirpputori-ihmisiä,SE silmä puuttuu tai on huono,mutta toisaalta vältän turhaa krääsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 22:35

Kierrän kaikki kirpputorit ja hyvin kaukaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:02

En käy kirppareilla. Lasten ollessa pieniä, niin silloin kävin ja laitoin joskus jopa oman kirpparipöydänkin itsepalvelukirpparille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 06:51

Vaimo on niistä vaatteita lapsille löytänyt, kun olivat pienempiä. Muuten tuntuu ainakin meilläpäin olevan ylihintaista kaatopaikkatavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 11:45

Mitä suurimmassa määrin kirppisihminen, lähinnä kirjoja, astioita ja vanhoja postikortteja etsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 17:05

Tunnistaudun kirppari.ihmiseksi! Tänäänkin ehdin kuluttaa aikaani puolisen tuntia eräällä lempikirppreistani. Ostin 50 sentin pikarin, sellaisen, joita minulla on jo aika monta, ja sitten tuttipullon, ettei enää lasta nukuttaessani tarvitse etsiä sellaista olemattamista paikoista. Rahaa kului siis yhden euron verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 21:54

Tänään viimeksi mutta ei tärpännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 06:26

Käyn minä, ja löytöjä olen tehnyt. Aarteista lastenvaatteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 22:43

Kyllä minä olen kirppisihmisiä, mutta nyt ei ole pitkään aikaan tullut käytyä.