Onko tuo kierrätäkännykkä ihan humpuukia,kun eivät edes vastanneet sähköpostiin?

Laiton pari kertaa sähköpostia heille,mutta vastausta en saanut.Taitaa olla höpö..höpö...koko juttu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 10:21

En ikinä heidän palveuihin kajoa.Kokeilin 300€ puhelinta tarjota ja olisivat 60 antaneet.Takuut voimassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 20:05

Sinne meni kuin hohtimet kaivoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:11

oletko lukenut " kierrätäkännykkä.fi " säännöt ja katsonut oliko kännykkäsi soveltuva kierrätykseen.
nääs voi olla ettei soveltunut heidän mallistoonsa.

digitoday-sivustolta kopsattu:
esimerkiksi Suomessa aikanaan paljon myyneestä Nokia 3310 -mallista ei saa ollenkaan rahaa. Sama pätee moniin halpoihin ja vanhoihin malleihin. Oman mallinsa tilanteen voi tarkistaa palvelussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:02

Pahaa pelkään että on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:15

Taitaapi olla, unohda koko juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:29

Älä hätäile,vastaus tulee jos tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:53

Toivon mukaan saat vielä jokinlaisen vastauksen..Taisi mennä kännykät ihan kankkulan kaivoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:00

En tiedä ko. firmasta mitään, kun en ole sitä käyttänyt. Mutta toivottavasti ei ole humpuukia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 11:44

Uskon, että vastaus tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 06:25

Ei se humpuukia ole, he vastaavat kun ehtivät. Voi mennä päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 22:42

Heillä on varmaan ollut kiireitä, odottele rauhassa.