Onko bonuskortteja napsuilla lompakossa ja tuleeko niitä käytettyä?

Itselläni on k-kaupan ja s-kaupan bonuskortit.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 22:57

Piti oikein tarkistaa korttien määrä, kaikkinensa niitä löytyy 18 kpl. Esim. S-etukortti, K Plussa, Ykkösbonus,Tallink Silja Club One, Viking Club, Ikea, Makuuni, Seppälä, Jääteloauto, Kirjakauppa jne. Ainoa mstä on todellista hyötyä, on S-etukortti. Hoidan ruokaostokset Prismassa ja tankkaan autoni ABC:llä, joten bonuksia kertyy jo kuukaudessa ihan mukava summa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 20:02

kokonaista 2 kappaletta.Ei niistä mitään boonuksia saa. Se on minun mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:46

kaikenlaisia kortteja on, eri firmoilla eri kortit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:49

Kaikenlaista korttia löytyy, mutta ei ainuttakaan luottokorttia, niistä ollaan vuosia sitten luovuttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:50

kolmen kaupparyhmittymän kortit löytyy. Ja näytän aina ostoksia tehdessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:06

On. Eniten käytän S-korttia ja bonuksia kertyy aika mukavasti, kun paitsi päivittäistavarat myös bensat, vakuutukset, matkat yms. niitä kerryttää. Plussakortti ja Ykkösbonuskorttikin löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:09

Minulla on 3 bonuskorttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:31

ässä-kortti on ja käytän,jos on mukana,mutta sekin tuntuu turhalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:58

S-korttia tulee aina käytettyä,kun tulee ihan mukavasti bonuksia joka kuukausi tilille suoraan.
Plussakortti ja Ykkösboonus kortit on,mutta vähän tulee niitä ostoksia tehtyä...kun kannattaa keskitää ostokset S-ketjuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 22:12

Ei ole bonuskortteja lompakossa.
Onneksi ei tarvitse sellaisilla leikkiä. Kahdenkympin seteli saa luvan toimia sellaisena.
Asiakkaat sen maksavat, että kauppa vakoilee heidän ostotottumuksiaan. Mahtavat vielä myydä tietoja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 22:33

Mitähän niistäkin on hyötyä. Ihmettelen vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 06:45

Plussakortti löytyy. Eipä juuri muita. En pidä korteista. Neuvostoaikainen systeemi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 11:00

Läjäpäin, S-bonuskortti eniten käytössä, koska siitä jo jonkinverran hyötyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 06:23

Plussa kortti löytyy, ja käytän melkein päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 22:40

Kolme on joista kahta käytän. Yksi jäi käyttämättömäksi, kun viimeinenkin sen ketjun liike lopetettiin lähikaupungista.