Kuka teillä tekee kotityöt,sinä vai toinen puolisko?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 21:05

Minä teen naisten työt ja mieheni miesten työt, puutarhan hoidan minä mieheni saa vain nurmikon ajaa ja lapiohommat hoitaa, en minä katolle kiipeä sitä puhdistamaan on mieheni homma, meillä on vanhanaikainen systeemi ja tämä on toimiva.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 20:05

Minä olen ollut se kodin hengetär. Perheen äiti ja vaimo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:47

Sekä että, siivoamme viikkosiivouksen yhdessä lauantaisin, itse siivoan kevyesti yksin arkisin mies kun työssä..

Tiskit hoidan minä kuin ruuanlaiton, mies hoitaa krillaamiset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 21:10

Nykyään minä, koska mies rakentaa aamusta iltaan taloamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 22:08

Ennen tehtiin yhdessä,mutta nykyään lankeaa minulle kaikki koti-ja pihatyöt...kun mieheni ei pysty tekemään ainakaan toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 22:29

Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta. Kuten muskettisoturit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 22:30

Niin, että mikähän puoliso??? Kyllä sitä pitää ihan itse kotityöt tehdä, lapset auttavat sillon, kun patistan heitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 06:32

Kyllä uskoisin meillä menevän fifty sixty. Vaimo voi olla vähän eri mieltä, mutta ei huomaa aivan kaikkea tekemääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 06:45

Tekemättä jäävät, jos en itse tee, siivouskimppaan liittymistä olen harkinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 06:20

Enimmäkseen minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 22:36

Pikkupiian viran olen saanut jo kauan sitten.