Onko koirasi loukannut itseään juostessaan keppiin tai muuten telonut nahkaansa esim. metsässä? Mitä teit?

Meillä säntäsi pimeään metsään jonkun elukan perässä, kaiketi.
Tuli hetken perästä takaisin ammottava reikä lavassa. Isäntä neuloi koiran kasaan yhdellä tikillä (huom! ei siis ollut puremajälki) ja aamulla haettiin antibiootit, Nyt on Wuffe taas rivissä ja täydessä vauhdissa ja iloinen koira!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 21:22

Meillä ISO "sekasakemanni" haki keppiä metsästä ja juoksi lasiin...Vanha purkki oli halki ja törrötti vasta kaivetun ojan pientareesta.Siihen sitten koira loikkasi...Verta tuli sitten ja paljon.Lauantai -ilta ja eläinlääkäri kahdenkymmenenviiden kilometrin päässä....
5 isoa kylpylakanaa oli koiran tassun ympärillä, kun eläinlääkäriin lähettiin.Olivat verestä litimärkiä perille päästyämme ja koira lähes shokissa.Koira tiputukseen ja sitten odoteltiin tunnin verran.Otus jäi henkiin ja pystyttiin rauhoittamaan operointia varten.2 varvasta oli irti poikki; lihasuikaleiden varassa retkottivat.Näytti aika hurjalle.
Kuin ihmeen kaupalla lääkäri teki siitä muussista jalan.Ja koira jäi henkiin.Jalkakin toimii tänäpäivänä hyvin.
Olin lähes varma, että koiratyttömme on vainaa,ennenkuin lääkäriin ennätellään.Onneksi kävi toisin.
Toivottavasti teilläkin parannutaan hyvin!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista! Tämä stoori kuullosti hurjalle - jopa niin että tuo oman koiran reikä tuntui raapaisulta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 21:26

Itselläni ei ole koiraa, mutta aina kauhistuttaa uutiset, kun koirien ulkoiluttajien suosimille reiteille jokutkin älykääpiöt heittää herkkuja, joihin sekoitettu myrkkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 21:45

Moninaisia vuosia sitten Koiramme astui pullon pohjaan.Eläinlääkärille tietenkin.Jänteet oli pokki.
Neulottiin ja kipsi päälle.Itse rokotimme antibiootin viikon verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:03

Meidän koira löntysteli suoraan pakettiautomme alle. Siihen loppuivat kivut ja vaivat. Siitä on nyt kolmisen viikkoa, kukat ovat muistona haudalla ihanasta koirastamme. Nyyh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:33

Kerrostalossa koiran ei ole hyvä asustella.

Ei koiraa, ei ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 10:24

Ei enää koiraa, joten ei näitä ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 10:38

Koirani juoksi päin autoa 60-luvulla. Se jäi kotipaikalle kun läksin Suomineidon helmakoristeita rakentamaan "päättömän kaupungin" seudulle. Mielestäni koira ei kuulu kaupunki ympäristöön!
50-luvun lopulla se oli mukanani metsä- ym töissä. Hyvä lintukoira mutta haukkui paljon puitakin se suomen pystykorva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 13:30

Ei ole onneksi sattunut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 13:39

Ei ole sattunut itselle mitään..
Mutta vuosia sitten ystäväni koira sai ison oksan päähänsä ja sokeutui, joten oli pakko pistää koira ikiuneen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:08

Onneksi pääsitte säikähdyksellä,olisi voinut käydä tosi huonosti..
Silloin kun tyttärelläni oli koira..ei kyllä mitään haavereita käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 17:52

Voi ressukkaa, suuremmilta haavereilta on vältytty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 21:57

Entisessä elämässä ajokoiramme repi itsensä piikkilankaan. Lääkäriin hakemaan antibiootteja ja kauluri kaulaaan.