Teettekö heräteostoksia,mitä myöhemmin manaatte ,kun tuli tuokin nyt ostettua pöyä keräämään?

Itse ostin pari uutta kosketuspuhelinta ja nyt yritän niistä päästä eroon.Enää en tee herätys ostoksia,se on varma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 16:12

Heräteostoksia en kovin usein tee, mutta huonoksi osoittautuneita joskus.
Kannattaisi tutkia tarkoin, mitä oikein on ostamassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 16:05

En tee yleensä heräteostoksia joita kadun, toisinaan lähden shoppailemaan oikein sitä varten että teen heräteostoksia, kun ei mitään tarvitse ja mieli tekisi jotain ostaa, niin heräteostokset piristävät joskus, vaikka ruusukimpun ostan jos en muuta mukavaa ja silmäniloa löydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 16:05

Yleensä olen oppinut malttia ja funtsin sekä pidän en osta mitään-päiviä tai jopa viikkoja,koska kamaa on ihan liikaa,mutta puhelimia en tuplasti osta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 17:26

Enpä juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 18:14

Enpä juuri puhelimia tuohon malliin osta, yksi riittää ja se toimii pari vuotta..
Jos on siisti ja hyväkuntoinen myyn sen huutonetissä eteenpäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 19:42

Olen joskus ostanut täysin turhaa tavaraa mitä en ole ollenkaan tarvinnut ja sitten antanut sen jollekkin tarvitsevalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 20:09

Harvemmin enää tulee heräteostoksia tehtyä, nuorempana ehkä enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 20:39

En tee heräteostoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 20:43

En tee tarpeetonta ostoa. Aina tarvitsen tosissaan jos jotain ostan. Mietin ensin voisiko joku kä'ytetty käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 21:06

Tämän syksyn turhake: MEHUMAIJA!
Pitkään olen mokomasta haaveillut mutta suku vei marjat pensaista (luvalla kyllä) ja mehut ilmestyivät pulloissa melkein kellariin saakka...

Ehkäpä vielä jonain iltana laitan pakkasesta vanhna mustikat ym. pakastemehuksi (mulla on jo pienet neliskanttiset muovipullotkin siihen)
Jahka ehtii..jahka ehtii....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 21:34

Olen nykyään hyvin harkitsevainen ostaja eikä huteja onneksi juuri tule. Hyvä neuvo mielestäni on,että mieti ainakin yhden yön yli ennen kuin ostat. Tosin viime lauantaina ostin siltä seisomalta kaksi Nanson T-paitaa, kun näin. Mutta olivat juuri minun värejäni, oikeaa kokoa, 70%:n alennus ja laadukkaille paidoille tiedän olevan aina käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:22

Ei kuulu minun tapoihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 08:32

en ruukaa tuhulata turhuuksihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:22

Kyllä aina joskus tulee tehtyä heräteostoksia..mutta kyllä harkitsen tarvinko todella..mitä meinaan ostaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 04:19

En enään, nuorempana tein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 21:30

Sitä en tee, olen oppinut laskemaan tarkalleen mitä tarvitsen ja mihin on varaa. En esim. ostaisi kaksia samankaltaisia kenkiä.