Oletko ajanut mikroautolla?

Kesällä tuli sukulaispojan (5v.) mukana radalla käytyä. Ja kuinkas kävikään. Aikuiset äijät innostui lajista taas vuosien tauon jälkeen ja kerhon autot olivat kovassa käytössä.

Avainsanat: mikroautoilu karting

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 10:15

15 vuotta sitten viimeksi Vihdissä. Kerhon kuski CUP kisaan melkein kylmiltään niillä puoliksi katetuilla 250cc ajettiin. Täytyy myöntää ettei siihen n.200km/h pääsuoralla vauhtiin oikein tottunut. Aina tuli alettua jarrutus liian aikaisin, joten ei sillä tavalla tulosta tule. Olivat muuten liikkuvia pelejä, lähti kun "vähän näpäytti"!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 09:47

En ole,enkä kokeile...ei kuulu minun harrastuksiini laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 10:34

Lintsillä olen ajellut siinä sähköautokehässä eikä tarttenut carttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 11:51

Ei ole minun lajini, 2 pikkuihmistä ovat isänsä kanssa käyneet ajamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:17

En ole ajanut, voisin kyllä kokeilla, jos rata olisi äärellänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:01

Pari kertaa on tullut kokeiltua.
Kylmitään oli aika hurjaa touhua, kun pitkälle venyneiden synttärijuhlien jälkeen yritin näyttää satoja kertoja ajaneelle närhen munat.
Paikka oli Thaimaa ja varusteina T-paita, shortsit, sandaalit ja kypärä. Voisi jopa sanoa, että hieman pelotti senttien päässä vilistävä rengasvalli, mutta kun periksi ei voinut antaa. Perässä roikuin niin kauan, kunnes kunto alkoi pettämään.
Eräs suomalainen oli kuulemma onnistunut ajamaan alueen keskellä olevaan lampeen.

Toisen kerran Suomessa pyörähtelin paljon hitaammilla muutaman kerran, kunnes sain juonesta kiinni ja ihan hyvin meni sen jälkeen. Voitin kokeneemman "tallikaverini".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:14

On tullut ajettua duuniporukan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:22

Ei ol mun juttu...

Mieheni on jokusen kerran ollut, työmaaporukan kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 14:00

Tuo on jäänyt kokematta. Nuoruusaikana ei paljon mikroautoja ollutkaan.
Nyttemmin en taitaisi edes mahtua tuohon menopeliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:04

Kyllä olen Jyväskylän Carting Centerissä päässyt hurjastelemaan ja siinä kuulkaa pääsi sisäinen Kimi Räikköseni irti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 10:47

Muutaman kerran joskus vuosikymmeniä sitten, ennen kuin omistin ajokortin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 04:04

Ihan muutaman kerran kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 21:08

En ole, polkuautolla joskus kersana.