Huomenta kaikille..Minkälaiseen ilmaan heräsit?

Pilvetön taivas aurinko paistaa...täällä Kotkassa..Nyt pääsen leikkaamaan orpihlaja-aitaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 11:15

Huomenta Liisukka,aurinkoiseen aamun heräilin ja lämpötila näytteli täälläpäin +12.3 astetta. Suunnitelmissa on tänään vähän napsutella ja lenkille meno kahteen kertaan.Nyt kun on aurinkoista ja hyvä päivä.Hyvää pyhäpäivää sinullekin Liisukka!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 10:30

Huomenta, vaan! Kyllä arska herätti minut säteillään, jotka kutitti mukavasti nenän päätä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 11:12

Täällä on taivas ihan pilvessä, mutta lämmin on ilma kuitenkin. Olen ulos menossa,rikkaruohoja kitkemään ja kasvien lehdiltä pölyt pois ottamaan kuten mieheni sanoo minusta kun olen,niin paljon kukkapenkkieni edessä kontallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 12:19

Kaunis, kirkas ja kuulas syyskuun aamu, lämpötila n. +13. Tulin juuri ystävättäreni kanssa sienimetsältä, rouskuja oli paljon ja hyvälaatuisia. Kopat oli täynnä ja ystävättäreni äiti riemuissaan, kun kaikki sienet hänelle vietiin, hän oli jo ennakkoon luvannut perata ja suolata sienet, koska ei enää metsään itse kykyne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 13:37

Kaunis syys sää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 13:47

Ei paremmasta väliä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 14:20

Lämmintä +17 astetta, aivan ihastuttava aurinkoinen syyssää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 16:00

sumuista ja plvistä oli, km selkä mut viiden aikaan herätti. Nyt paistaa aurinko tosi lämpimästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 16:26

Kiva ilma eilen ja tänään. Lämmintä pitää ja vettä silloin tällöin heittää. Tämä on syksyä.Sieniä metsät pullollaan on vielä hyviä mustikoitakin. Puolukat ihanan punaisia isoja terttuja.Kyllä on kivaa kun luonto pullollaan ruokaa. Linnustot vähentyneet rajusti.Liisukalle sinne terkut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 18:47

Oikein aurinkoiseen ,kiitos kysymästä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:01

Heräsin kauniiseen auringon paisteeseen ja sitten lähdimmekin sienimetsään,oli oikein mukava ja antoisa reissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.09.2011 - 23:24

mahtava päivä, aurinko paistoi, meni tuolla pihalla ihan iltaan asti, kun oli emäntä poikkeuksellisesti kotona lasta hoitamassa, sain tehtyä polttopuita ja niille oikein hyvän säilytyspaikan, perkasin kasvimaan, vielä on purjoa ja pottuja maassa, tehtiin omista potuista, porkkanoista, herneistä ja purjosta siskonmakkarakeitto tänään ja hyvää oli ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 09:10

Ihanaan syksyiseen aamuun vaikka syksy ei ole minun lempi kuukausiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 10:55

Kyllä aurinko ikkunasta kivasti paistoi kun heräsin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:37

Kauneimpia syysaamija mitä tänä syksynä on ollutkaan. Lämmintä ja aurinkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 19:50

Aamulla oli koleaa.