Lentäminen on vaarallista vai?

Mies tukehtui lentokoneruokaan - naisystävä matkusti kuolleen miehen vierellä.
www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...ml?ref=rss

Avainsanat: tapoja kuolla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 13:38

Lentäminen ilman suurempia apuvälineitä on turvallisempaa:
www.youtube.com/watch?v=TWfp...embedded#!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 09:56

Noinhan voi käydä maassakin, ei liity kumminkaan lentokoneeseen...
Mutta kurjaahan tuo itse episodi on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 09:58

no niin tota noin .noi lentokone ruuat on mitä on. suosittelen jättämään väliin lentoruuat ainakin alle 6 tunnin lennoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 10:37

Jassoo! Vai on vaarallista, no sitten on kyllä ihan sama juttu, kun syöt leipääkin, niin kuolet varmasti, vaikka ajasta ei ole tietoa. Kyllähän se on jokaisella oma aikansa, kun täällä ollaan ja sitä ei tarvitse pelätä, että lähtö tulee liian aikaisin tai myöhään, vaan juuri oikealla hetkellä miten olemme sen suunnitelleet jo ennen syntymäämme! Minä en pelkää lentää, enkä syödä niitä ruokia, vaikka aikanaan koko koneellinen saikin salmonellan ja olimme aika huonossa kunnossa, mtta selvisimme siitäkin!
Ei muuta kuin mars matkaan vain ja nauttikaa lennoista ja lomista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 12:01

ikimuistoisen surullinen lentomatka oli naisystävälle.
mutta joku voi tukehtua vaikka kotona ruokapöydässä ruokaansa, eikä kukaan ehdi tehdä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 12:15

Tukehtua voi missä vaan, kuiva leivänpala, sitkeä appelsiininpala niitä tuiki tavallisia onnettomuuden aiheuttajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 14:18

Aivan kauhea uutinen,henki voi näköään lähteä millä ja milloin vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 15:25

Se kun ei paikkaa eikä aikaa katso, milloin lähtö tulee.Tulee, kun on tullakseen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:15

Parempi olla lukematta kauhutarinoita lentämisestä tai ei uskalla enää ikinä koneeseen nousta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:38

Ikavä tarina lennomatkasta...mutta näin voi käydä myös vaikka kotona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 10:26

WAU,mikä linkki papiti,gracias,aivan upea video ja mikä WINGSUIT,ei mikään ihme 1,3milj-katsojaa.Tästä lähtien jokaisen lentomatkustajan pulssi on tsekattava,jos tulee hauskaa filmiä tai joku kertoo vitsin yms.ettei ole pullaan tukehtunut?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:36

Mitä opimme tästä. Ruoka pitää pureskella kunnolla, joka ei ahmateilta onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 19:48

Voi naisparkaa! Surullinen tarina.