Mummo Puhelin?

MummoPuhelin helpottaa Nokian kosketusnäyttöjen käyttöä.
www.tietokone.fi/keskustelu/...ntit/24552

Lisätty: 04.09.2011 - 07:31

palisanterin linkistä en löytänyt yhtään kosketusnäytöllistä, "modee".
Ja hän takertuu pikkuseikkoihin kuten autolla-ajoon.

Lisätty: 12.09.2011 - 11:55

www.tietokone.fi/uutiset/mum...en_kayttoa

Avainsanat: hyvää vaiko pahaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 13:33

Parempi kun mummot jättää hipelöimättä. Pieni napin painallus kuitenkin paikallaan.

Kysyjän kommentti

naidaan pappi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 07:27

jaa että helpottaa puhelimen käyttöä autolla ajettaessa.
mutta onhan olemassa www.senioripuhelimet.fi/inde...oup/1.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 08:45

Ei kai kukaan autoa ajaessa puhelintaan räplää ja puhu siihen muuta kuin kuulokkeiden kanssa tai bluetoothin kautta, niin silloin on samantekevää mikä puhelin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 10:19

Autolla ajaessahan on kiellettyä puhelinta räplätä...
Mutta muuten on ihan käytännöllinen vanhuksille....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 12:20

Käyttökelpoinen ikäihmisille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 13:57

"Kosketusnäytön käyttäminen voi olla hankalaa vanhukselle, heikkonäköiselle tai kenelle tahansa esimerkiksi autoa ajaessa"
Tuo onkin hyvä laite heikkönäköiselle ja mahdollisesti puolikuurolle vanhukselle apuvälineeksi autossa juoruamiseen?

Onneksi on puhelimia sen verran, että ei tarvitse ihan heti kauppaan lähteä. Seuraava puhelin tuskin on kosketusnäyttöinen. Tai ei sitä tiedä, kun hankinta on monen vuoden päässä. Toivottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 14:15

Ihan ok, jotka tarvitsevat ko. mallia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:14

Äidille ostin muistaakseni Doro-merkkisen ja on oikein kätevä mummomalli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:43

Itselläni on mummomalli puhelin..ja todella helppo käyttää..En todellakaan haaveile nykyaisesta kosketinnäyttö puhelimesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 10:08

Linkin keskustelussa joku mainitsi,että pyttipannu ja sisäfilepihvi ovat kaksi eri asiaa,minusta kotona hyvistä aineksista tehty PYTTIS on tosi gourmeeta!