Pärjäätkö sillä, mitä tilillesi kuukausittain tulee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 08:51

rahat riittävät kun suhteuttaa tulot ja menot oikein. ymmärrän että on tilanteita jolloin ei riitä ja silloin on mentävä luukulle tms. itse olen sitä mieltä että turhat on karsittava jollei itse pysty niistä selviytymään. esim ; en mene ruinaamaan rahaa mistään lainaksi/ luukulta sen takia että "pääsi loppumaan" ja silti on kuukauden sisään tullut käytyä reissussa.............äkkitilanteet on asia erikseen.
kyllä minäkin haluan sellaisia asioita johon ei ole varaa - siirrän ne odottamaan sitä aikaa kun on! priorisoin tarpeet hauumiset ja tarpeet. ja kyllä mun haluumiset on sitä luokkaa ettei tartte vyötä kiristää säästämisen takia. tyydyn siis suht vähään ;)
elämä on. epäreilua, köyhää, vuoristorataa jne.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 23:13

Juuri ja juuri. Elämä on kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 02:31

Kyllä sillä on pärjättävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 06:07

pärjättävähän se on ja sukanvarsisäästöjä kehiin, ellei riitä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 06:20

Yli 70 vuoden kokemuksella. Joskus ei ole vuosiin tullut latin latia ja hengissä ollaan. Se 90-luvun markkinavoimien örvellys tosin oli kova paikka. Siitä on hyvä mieli etteivät saa kuin "raatoja" aikaan. Kyllä vielä "rakkaudella" on suurempi mahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 07:54

Kyllä sillä on pärjättävä, elämä on opettanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 08:36

Kyllä minä pärjään ja jää vähän ylikin, minulla ei suuria tuloja ole ja pienet on menot minulla, ja on varoja minulle kertynyt vuosien mittaan, ei tarvitse aina miettiä mitä ostaa, ostan vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 09:51

Kyllä nyt yritän pärjätä sillä mitä saan...ja yritän laittaa säästönkiin vielä rahaa..Nyt loppu tuhlaus ja selkärangattomuus ja niukka säädtöbudjetti päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 10:14

Pakkohan on pärjätä, ja itse saan myös säästöönkin matkakassaa varten....
Minulla 0€ en ole työtön enkä eläkkeellä, mieheni tuloilla eletään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 10:39

Kyllä varmaankin olen pärjänny, koska vielä jaksan kirjoittaa ja lukea täällä napsussakin!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 14:05

Pakkohan sitä on pärjätä. Ei ole kumppania, jonka lompakolla kävisi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 16:37

Rakkaus on valoa täynnä eikä raha siihen vaikuta.
Pakko tulla omillaan toimeen vai saisiko joltain ylimääräistä, otan toki vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:19

Kyllä pärjään. Menot on mitoitettava tulojen mukaan ja kuukausittain laitan pienen summan säästöönkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:45

Menot on laitettava tulojen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:56

Kyllä olen pärjännyt..ja joka kuukausi menee suoraan erilliselle tilille säästöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:25

Kiitos hyvin. Muutaman reissunkin voi tehdä pohjoiseen ja etelään vuosittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 19:38

On se pärjättävä, mutta raha on aina tervetullutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 19:34

Pakko ja jos sellainen harvinainen tapaus käy, että siellä on vielä tilipäivänä jotain roposia jäljellä, siirrän ne kiireesti pahanpäivän rahastoon.