Tuntuuko teistäkin samalta,että mitäpidemmälle pääsee,sitä vaikeampaa on pisteiden kerääminen?

Minusta ainakin silta tuntuu,kysymyksiä on välillä vaikea keksiä ja sama se on vastauksien kanssa.Päivät on niin erilaisia.Välillä sujuu paremmin ja taas toisinaan huonommin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 17:35

Näyttää noita kertyneen ihan itsestään.
Ehkä olsi aika nollata tilanne, koska niistä ei ole mitään hyötyä. Korkeintaan joskus tulee mietittyä, että "Mitä hittoa minä oikein puuhaan?"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 17:15

Ei tässä sivustossa ole pisteiden kerääminen tärkeää, ei niillä tee mitään, saisivat poistaa koko systeemin, joskus aikaisemmin oli muutama kilpailu johon pisteitä tarvittiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 17:53

Enpä juuri noita pisteitä seuraa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 18:53

Ahkerasti kun täällä napsuttelee, pisteitä kertyy. Mutta mukavaahan tämä kysymyksiin vastailu on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2011 - 19:03

Ei se mitään vaikeaa ole, mutta miksi kerätä niitä, kun niillä ei ole mitään merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:28

Vastatessa saat 5 pojoo ja kysyessä 1p. Joten lopeta kysely ja ala vastata. Uudesta napsaulaisesta taisi saada 20 pojoa, jotta ajattepas sitä? Linkittämisestä napsuun saa 200 pojong'ia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:33

Ei kuule ole mitään väliä pisteillä minulle ainaskaan. Seurustelu tässä tärkeämpää.Huomaamatta tulle pisteet kotiin .Sinä ainakin olet välkky kysymään, sekin joku nerous. Eikö vaan.Aina asialla hyvät puolensa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 22:33

Välillä mukava kysellä,useimmin taas kiva vastailla :) Pisteet ei ole tärkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 22:57

Ei pisteistä nykyään mitään hyödy..kun ei ylläpito järjästä mitään kilpailuja...ihan sama mikäverran pisteitä hankkii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 23:07

Eipä tule myöskään noita pisteitä seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 08:59

en ole ajatellut asiaa tuolta kantilta. käyn täällä katsomassa mikä askarruttaa ja jos minulla on painava mielipide kerron sen. suuren osan kysymyksistä ohitan suoralta kädeltä.
miksi pisteitä pitää kerryttää ja väkisin keksiä kysymyksiä? onko se tän napsun ydin? hmm....

tää on mulle ku istuis johki pyöreän pöydän ääreen kahvikupin kera ja ottaa osaa keskusteluun jos haluaa. seurailee muiden keskustelua (kysymyksiä, ei niinkään vastauksia).

olenkohan näiden vuosien aikan kysynyt 2-3 kysymystä? en edes keksi mitään kysymyksiä - minua ei kiinnosta tietää kaikkien mielipidettä sen ihmeemmin. ehkä mää käytän tätä sivua nurinkurisesti ;)?
mikäköhän mun pistemäärä on? en tiedä - ja en välitä.

tämä siis minun mielipiteeni - onneksi meitä on monta erilaista käyttäjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 10:15

Onhan noita pisteitä kiva seurata, mutta eihän niillä tee mitään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:25

Pisteitä tulee se mikä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:54

Pisteiden kerääminen on sivuseikka.
Napsuttelu sinällään on itseisarvo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 04:02

En paljoa pisteitä seuraa, kyllä niitä tulee kun vastailee. Mutta kun ei niillä tee yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 19:26

Ei se mitenkään hankalaa ole, eikä niillä ole mitään merkitystä. Ei tänne jatkuvasti tarvitse laittaa kysymyksiä, on vain hirvittävä määrä sitten valita niitä parhaita vastauksia. Taisit jo kysyä tästä aiemminkin.