Onko asumismuotonne omakotitalo vai kerrostalo?

Itse asun valitettavasti kerrostalossa tällähetkellä.Olisin innokas kukkien ja pihan harrastaja,mutta nyt en voi istuttaa ja kasvattaa kukkia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 16:02

Omassa talossa asun.Enkä vaihda.Aikoinaan rakennettiin toiveideni mukaan.Mieluusti lyhennän lainaa kerran kuussa...Sillä summalla en saisi vuokra -asuntoa mistään. Enkä saisi mitään omaa.Nyt ostan omaksi "lauta kerrallaan". Sopii minulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 17:13

Minä asun omakotitalossa, 1,5 km turun torille on matkaa meiltä, tämä on vanha hirsitalo ja on suojelultu talo, emme saa mitään muutoksia ulkopuolelle tähän tehdä, pitää olla se 1928 mallinen ikkunoita myöten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 17:51

Pienkerrostalossa asustelen, uudehkossa sellaisessa ja tähän on aikanaan tehty kunnolisen kokoiset parvekkeet ja terassit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 18:52

Kerrostalossa olen asunut viimeiset 25 vuotta, helppoa asumista, en vaihtaisi muualle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2011 - 19:06

Aina kerrostalossa olen asunut ja jopa viihtynyt. Joskus kyllä käväisi mielessä että olisipa puutarha missä kasvattaa vihanneksia ja kukkia. Vaan kun ei ole, tyytyminen rasioissa kasvatettuihin mausteyrtteihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:23

Maaseudulla maalaistalo.Aina asunut metsien ja niittujen keskellä ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:27

Omakotitalossa asun..mikä on kotitaloni,minkä vanhempani rakensivat aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 23:04

Omakotitalo. Itse rakennettu. Nykyisellä perheenkoolla välttämätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 10:54

Nykyään olen kerrostalossa vakituisesti asumassa, mutta mieli tekee taas hankkia omakotitalo ja päästä kasvattamaan kotoisia vihanneksia ja muita puutarhan tuotteitta, sillä ne ovat aivan toista luokkaa verrattuna kaupasta ostettuihin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 13:31

Kerrostalossa asustelen...
Mutta nautin Kupittaanpuiston kukkasista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 18:42

Rivitalo ensi kesään asti, sitten omakotitalo, jota parhaillaan rakennamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:51

Asun Helsingin keskustassa kerrostalossa, viihdyn erinomaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:53

Kerrostalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 04:01

Oma koti, oma lupa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 19:23

Omakotitalossa jossa on iso tontti.