... jahtasi miestä kauppareissulla?

Karhuemo mitä teit?
www.iltalehti.fi/uutiset/201...5_uu.shtml

Avainsanat: eikö enää karhu-urhot riitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2011 - 03:49

Herra paratkoon, minä olisin kuollut kauhusta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 10:31

olipas miehellä varmasti kauhunhetket. karhuemo vain puolusti lapsiaan. liekö kotoisin idästä se emo poikasineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 10:44

Kyllä siinä paniikkiin joka iikka menisi.Muistan yöllistä omaa seikkailua siitä kulunut aikaa jo 45v.tta. Olin kovan paikan edessä .Kyllä en puhunut kelleen mitään ja olin kalpea ,elämä ei hymyillyt.Yöllinen seikkaikkalu maalaistytöllä kaupungin laitamalla. Minut pelasti sopiva raha taskunpohjalla ,taksikoppi ja taksi.Äijänryäkäle noin 50-60v.as ja ehkä venakko.Paniikki on aina kova juttu.Silloin koittaa selvitäihan tosissaan. Jos huonosti olisi käynyt,olisiko koskaan selvinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 10:48

no tota noin kyll tekevälle taphtuu kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 11:09

On ollut varmaan adrenaliinitaso korkealla, kun on pyöräillyt karhua pakoon. Jos emolla ei olisi ollut poikaset mukana, niin tuskin olisi edes karhua huomannut, se olisi kyllä väistänyt. Näitä karhuvierailuja tapahtuu meilläpäin aika tiheään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 11:20

Asun itasekkin seudulla jossa karhumäärät ovat viimevuosina runsastuneet huomattavan paljon aijempiin vuosiin verrattuna jotenka, vaikken joka hetki pelkääkkään törmääväni otsoihin vaikkapa omalla pihallani, niin osaan kuvitella millaisia kauhunhetkiä Kerimäen mies on kokenut nalle-emon ajaessa häntä takaa. Itse en moista haluaisi kokea koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 12:34

Taatusti kauhun hetket miehellä...
Itse en halua samaan tilaan, varmaan itse jähmettyisin paikalleni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 12:34

Kiperä tilanne.En varmaan olisi samassa tilanteessa päässyt karkuun,ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 12:56

" Olin kyllä toivonut kohtaavani karhun luonnossa, mutta en tällä tavalla. Emokarhu vaikutti vihaiselta."
Karhu ei sitten ollut kohtaamisesta samaa mieltä.
Olisiko tuo leppynyt, jos pussista olisi löytynyt hunajaa?
Oikeasti karhuja ei kyllä saisi ruokkia, mutta tuossa tilanteessa olisi ehkä katsottu läpi sormien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 13:23

Toivottavasti ei koskaan tule metsäpoluilla karhu vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 15:52

Mökin metsissä Mäntyharjulla meillä myös karhu tallustaa.Onneksi ei ole tullut vastaan;kuolisin taatusti sydänkohtaukseen, vaikkei sydänvikaa vielä olekaan...Jälkiä kyllä reissuistaan jättää.Välillä kikkareita, joskus taas selkeitä tassun jälkiä.Yhden puun käy aina kuorimassa merkiksi reviiristään...
Kunnioitan kyllä suuresti tuota isoa petoa.Tuo jutun mies selvisi isolla tuurilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 20:10

Ikimuistoinen kauppareissu varmaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 20:55

Ei kannata lähteä kokemaan toisen rysää. Ei tiedä mitä siitäkin seuraa. Pakomatka ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 22:16

Kyllä on ollut kauhun hetket todella.