Voikohan olla totta, että joku henkilö on rokotettu "grammarin" neulalla?

Itse sain pinempänä Calmette rokotuksen.

Tuntuu siltä, että eräs tuntemani henkilö on samaan aikaan rokotettu "grammarin" neulalla.

Puhe ei katkea ja sitä riittää tunnista toiseen!

Avainsanat: rokotus grammari neula

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 14:47

Paljon ajattelevalle puhuminen on raskasta,paljon puhuvalle ajattelu on raskasta.

Kysyjän kommentti

Totta se on!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 14:00

On se totta, meidän pikkuihmiset on rokotettu grammarin neulalla, suut paukkuu koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 14:22

Mulla on pari työkaveria, jotka on rokotettu tuplaneulalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 14:47

esson baarin juttuja : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 15:01

Munt on taatusti rokotettu grammarin neulalla...
Ja tyttären tytär elohopealla on niin nopee yksilö...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 16:46

Taidan kuulua myös grammarin neula porukkaan. Puhetta tulee, mutta joskus osaan olla hiljaakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 16:55

Mua on ainakin tökkästy sitten sillä neulalla...Tosin vanhempi väki töissä tykkää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 17:41

Kyllä heitä tapaa lähes päivittäin....sujuvasti voi aikansa kuunnella..sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 18:54

teerimäki kertoi asian ytimen, näin on, erittäin rasittavia tyyppejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 19:40

Minua ei sitten ole rokotettu grammarin neulalla, jos Teerimäkeen on uskomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 20:26

Kyllä näitä "gammarin" neulalla rokettuja tapaa...
Joskus rasittavaa kuuneltavaa,kun ei saa itse puheenvuoroa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 20:00

Kyllä minullakin muutama grammarin neulalla rokotettu tuttu on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 23:49

Voipi olla, täällä savossa heitä ainakin on, ramahvoonin neulalla rokotettuja.