Kiroatteko ,kun saatte puhelinlaskunne?Minä manasin tänään ,kun lasku oli 76,67.Olen vähentänyt puheluja runsaasti.

Seuraava lasku on varmasti huomattavasti pienempi,se on 100 % varma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 11:30

Minä en puhelinlaskua kiroile, on yleensä 8-12 e välissä, mutta sähkölaskua kiroilen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 11:32

Enpä kiroile, puhelinlaskut ovat pysyneet kohtuullisena, kaikkea ei tarvitse lärpättää puhelimessa, tekstiviestein selviää monesta asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 11:40

hanki puhelurajoite .

eihän tuo summa vielä mitään verrattuna tähän:
Kanadalainen öljykentän työntekijä on noussut kansainvälisiin uutisiin järkyttävällä puhelinlaskullaan. Puheluiden piti maksaa kymmenen Kanadan dollaria kuussa, mutta kun lasku tuli, olikin summa 85 000 dollaria ja vieläpä aivan aiheesta. www.tietokone.fi/uutiset/200...mmastyttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 11:40

Minulla on tiedonsiirtomaksu 62€ soitin tai en! Nyt tuli 72€ lasku, mitenkähän osaa olla puhelinta käyttämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 11:51

Miksi ihmiset käyttävät kalliita puhelimia? Kun voi käyttää sähköpostia ja esim. skypeä. Eihän nettikään ilmainen ole, mutta huomattavasti edullisempi kuin puhelin. Nyt vaan pyydät ystäväsi liittymään esim, skypeen niin siellä näkee sen kaverin ilmeetkin, jos kaverilla on kamera. Ja kännyä käytetään vain kun on ihan pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 12:22

Puhepakettiini kuuluu euron sunnuntai, joten jos hirvittävästi lärpätyttää, säästän puhelut sunnuntaiksi. Tosiasiassa en ole tuota etua juurikaan käyttänyt, puhun erittäin harvoin pitkiä puheluja. Muutenkin kännyn käyttö jää asioiden hoitamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 12:53

Usko tai älä. Olen tällä vuosituhanella saanut pudotettua vuotuiset puhelinkuluni n. 85 eurosta 22,66 euroon. Nimenomaan matulan keinoilla Skype, sähköposti, tekstiviestit ja puhumalla kasvotusten. (Liitymäni on kuukausimaksuton).
Skypen kautta voi myös soittaa puhelimiin halvemmalla.
Älypuhelimien mobiili- datamaksut on vapaaehtoisia rahakkaille.

Ihmettelen kun nykyään ihmiset kulkee kaduilla ilmeisesti kompassia kädessä tuijottaen ?
Minulla on sellainen nerokas Nokian kehittämä puhelin joka hälyttää kun tulee puhelu, ei sitä tarvitse kokoajan tuijottaa. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 13:46

Kyllä se siitä rauhoittuu! Kunhan muistat, että et ole mikään radioasema joka lähettää tauottomasti ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.09.2011 - 14:42

kolmenkympin laskun lähettävät joka toinen kuukausi, ovat minun mittapuun mukaan suuria ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 15:14

Tulee todella harvoin soiteltua, tommoisia ei tule..
Olisikos ehkä syytä hankkia saldoraja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 16:17

Eipä ole kyseistä ongelmaa, puhelimeni on työnantajan. Onneksi lapsetkin osaavat pitää puhelinlaskun alle 20 eurossa yhteensä. Eniten heillä menee tekstareihin, soittoihin ei mene juuri mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 22:54

Hanki saldoraja..niin et voi liikaa soitella..
Itselläni on pienet puhelinlaskut..kun en turhia lörpöttele puhelimessa..
Sähköpostilla on hyvä kirjoitella kuulumisia kavereille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 23:31

Eihän sitä tarvitse kirota, tee sille jotain .Revi lasku sano en ole soittanut.En myöskään maksa kun ei fyrkkaa.Mulla lasku noin 10e Olen kuullut ihan hillittömistäkin laskuista., Mutta oppii nekin jotain . Ei oppi ojaan kaada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:53

En kiroa, koska en saa puhelinlaskuja. Menevät firman piikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2011 - 19:32

Ei ole syytä kiroilla kun kolmen kuukauden lasku on noin 20-24 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 09:10

mitäs jos menisit sinne frendille ja puhuisitte naamatusten?
toi on ihan älytöntä!! yleensäkin kaikki saatanan pakettijutut ym kannustaa ihmisiä viettämään aikaa juoruten puhelimissa. ei mitään järkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 18:21

Tiedätkö, minä en yksinkertaisesti soita mihinkään, ainoastaan pakolliset puhelut. Näin olen saanut puhelinlaskuni kuriin. Minä kiroan kaikkia muita laskuja nykyisin, kuten sähkö ja kaukoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 23:29

En ollenkaan. N. 30 ekee kuukaudessa.